تیزر کوتاهی از سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، شبکه اچ بی او در قالب تیزری تبلیغاتی که در آن به معرفی برخی از بزرگ ترین سریال های تلویزیونی آینده اش پرداخته، اولین تیزر کوتاه سریال آخرین بازمانده از ما را نشان داد. این سریال که قرار است در سال آینده پخش گردد، اقتباسی از بازی لست آو آس (The Last of Us) ساخته استودیو ناتی داگ است.

تیزر کوتاهی از سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شد

این تیزر تبلیغاتی تقریباً دو دقیقه ای به معرفی آثاری می پردازد که در ماه های آینده به اچ بی او مکس (HBO Max) خواهد آمد اما در اواخر این تیزر برای اولین بار حدود 20 ثانیه از صحنه های سریال آخرین بازمانده از ما و ستارگان نقش اصلی آن یعنی پدر پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل و بِلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش اِلی را می بینیم.

با توجه به این تریلر، به نظر می رسد که سریال آخرین بازمانده از ما کوشش خود را نموده تا به بازی اصلی بسیار وفادار باشد زیرا در این تیزر کوتاه بخش اندکی از یکی از صحنه های مهم و خاطره انگیز بازی را می بینیم که حتی در این تیزر دیالوگ آن صحنه هم دقیقاً مشابه با دیالوگ درون بازی است. البته، همین تشابه بسیار هم شاید شما را به یک مقایسه مستقیم با بازی خطاب کند. البته، این قضیه فقط ممکن است در برخی از صحنه مثل همین صحنه صدق کند چرا که در گذشته اعلام شده بود که این سریال دارای صحنه های تازه ای است که نویسندگان نتوانسته بودند در بازی اصلی آن ها را به تصویر بکشند.

در این تیزر کوتاه، نمایی از کلیکرها (Clicker) را هم می بینیم و علاوه بر آن نمایی از شخصیت بیل از بازی لست آو آس را هم می بینیم که وظیفه بازیگری این نقش را نیک آفرمن (Nick Offerman) بر عهده داشته است.

آخرین بازمانده از ما در یک دنیا پسا آخرالزمانی جریان دارد و قصه دو شخصیت با نام های جوئل و اِلی را روایت می نماید. این سریال قرار است به وسیله کریگ مازین (Craig Mazin)، کارگردان و نویسنده سریال چرنوبیل شبکه اچ بی او، ساخته گردد و علاوه بر آن نویسنده و خالق بازی اصلی یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) هم به عنوان تهیه کننده اجرایی و یکی از کارگردانان و نویسندگان این سریال در این پروژه نقش خواهد داشت. علاوه بر پدرو پاسکال و بلا رمزی، بازیگران دیگری از جمله گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی و آنا تورو (Anna Torv) در نقش تِس در این سریال ایفای نقش نموده اند. اولین فصل سریال آخرین بازمانده از ما قرار است در سال آینده و در قالب 10 قسمت منتشر گردد.

علاوه بر این سریال، چند روز دیگر قرار است نسخه بازسازی شده قسمت اول بازی لست آو آس تحت عنوان The Last of Us Part I برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه گردد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "تیزر کوتاهی از سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر کوتاهی از سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید