فیلم انیمیشنی سوپر ماریو 2022 اکران می گردد؛ کریس پرت ماریو و آنیا تیلور پرنسس است

به گزارش وبلاگ به آبادی، طی برنامه نینتندو دایرکت که ساعاتی پیش به انتها رسید، از تاریخ اکران فیلم انیمیشنی سوپر ماریو خبردار شدیم. با این حال، نکته عجیب خبر، فهرست بازیگرهای فیلم است. نینتندو در همین برنامه فهرست کامل بازیگرهای این فیلم انیمیشنی را اعلام نمود و طبق این فهرست، کریس پرت قرار است نقش سوپر ماریو را بر عهده بگیرد و نقش پرنسس پیچ هم به آنیا تیلور جوی سپرده شده است.

فیلم انیمیشنی سوپر ماریو 2022 اکران می گردد؛ کریس پرت ماریو و آنیا تیلور پرنسس است

شخص شیگرو میاموتو، خالق مجموعه بازی های ماریو و زلدا بود که این خبر را بیان کرد. او شخصا در رویداد نینتندو دایرکت حضور پیدا کرد تا ضمن اعلام تاریخ انتشار فیلم ماریو، بعلاوه کمی از شرایط ساخت این فیلم و استودیوی سازنده آن بگوید. فیلم ماریو به وسیله استودیوی انیمیشن سازی ایلومینیشن (Illumination) ساخته می گردد. در کارنامه کاری این استودیو، فیلم هایی مثل من نفرت انگیز (Despicable Me) و بخوان (Sing) به چشم می خورد؛ طوری که می توان گفت این استودیو کارنامه ای بسیار پیروز در ساخت فیلم های پرفروش دارد.

با این حال، واضح است که فرایند ساخت فیلم انیمیشنی ماریو به هیچ وجه ساده نبوده. شیگرو میاموتو گفت که او و دیگر همکارانش در نینتندو، نقش بزرگی در ساخت فیلم انیمیشنی ماریو داشته اند و بخش بخش این فیلم با نظارت آن ها ساخته شده است. امیدواریم که این موضوع، مانع از تکرار افتضاحی مثل فیلم قدیمی برادران سوپر ماریو گردد؛ فیلمی که در سال 1993 اکران شد و معمولا جایی ثابت در فهرست های بدترین فیلم های تاریخ دارد.

طولی نکشید تا شیگرو میاموتو با معرفی بازیگرهای فیلم، یکی پس از دیگری غافلگیرمان کند. بزرگ ترین غافلگیری بدون شک انتخاب کریس پرت به اسم بازیگر شخصیت ماریو بود. ماریو خود در بازی های ویدیویی، بازیگری بسیار خوب دارد و با اینکه به نظر ما می شد از همان بازیگر اصلی ماریو یعنی چارلز مارتینت به اسم بازیگر فیلم انیمیشنی اش هم استفاده کرد، ولی واضح است که تهیه کنندگان فیلم سوپر ماریو در پی نام های آشنا و معروف بوده اند. در حال حاضر به هیچ وجه زمان قضاوت درباره انتخاب ها نیست، ولی شاید بد نباشد اضافه کنیم که کریس پرت نقش اصلی فیلم انیمیشنی لگو بود و نقش خود را به برترین شکل ممکن در آن فیلم ایفا نموده بود؛ طوری که حتی تکرار همان سبک هم می تواند نتیجه خوبی را در پی داشته باشد.

پس از بازیگر ماریو، دیگر بازیگران فیلم انیمیشنی ماریو به ترتیب اعلام شدند. نقش پرنسس پیچ به آنیا تیلور جوی سپرده شده است. چارلی دی نقش برادر ماریو یعنی لوییجی را بازی خواهد نمود. جک بلک به اسم بوزر، ضد قهرمان همیشگی سری ماریو انتخاب شده است. نقش تود به کیگان مایکل کی سپرده شده و نمی دانیم او قرار است چه نقشی را اجرا کند، چون تود اساسا فقط دو سه صدا بیشتر از خود در نمی آورد. ساخت فیلم ماریو بدون حضور دانکی کانگ ممکن نیست، در نتیجه او هم در فیلم حضور دارد و بازیگری او را هم سث روگن بر عهده دارد.

میاموتو افزود که آن ها به هیچ وجه چارلز مارتینت معروف را فراموش ننموده اند و به اسم شخصی که چند دهه است صداپیشگی ماریو را بر عهده دارد، او هم به اسم تعدادی شخصیت مختلف در فیلم انیمیشنی سوپر ماریو حضور خواهد داشت.

نهایتا، او بعلاوه تاریخ دقیق اکران فیلم را بیان کرد. فیلم انیمیشنی سوپر ماریو در روز 21 دسامبر سال 2022 (30 آذر 1401) اکران خواهد شد. میاموتو بعلاوه گفت که سال آینده می توانیم انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از فیلم را داشته باشیم و فعلا قرار نیست چیزی از آن را نشان دهند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم انیمیشنی سوپر ماریو 2022 اکران می گردد؛ کریس پرت ماریو و آنیا تیلور پرنسس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم انیمیشنی سوپر ماریو 2022 اکران می گردد؛ کریس پرت ماریو و آنیا تیلور پرنسس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید