ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ به آبادی، ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با اعلام فراخوان در 4 بخش فیلم مستند، مجموعه مستند، عکس مستند و مستندنگاری شروع به کار کرد.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شروع به کار کرد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ به آبادی، ششمین دوره این رویداد در بخش های فیلم مستند، مجموعه مستند، عکس مستند و مستندنگاری برگزار خواهد شد که فراخوان آن امروز دوم خردادماه منتشر می گردد. شرکت نمایندگان تا 20 تیرماه فرصت دارند تا در سایت جشنواره ثبت نام نموده و آثار خود را ارسال نمایند.

در بخش فیلم مستند، مستندسازان سراسر کشور می بایست آثار تولیدی خود از سال 1398 به بعد را ارسال نمایند. همانند دوره های گذشته این جشنواره، عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت نمایند. در بخش مستندنگاری سال جاری نیز جشنواره پذیرای گزارش های مستند وبلاگ به آبادی، روزنامه نگاران و فعالین رسانه ای خواهد بود.

علاوه براین، در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند برای اولین بار، مجموعه مستند ها نیز می توانند شرکت نموده و به رقابت با دیگر مجموعه ها بپردازند. بعلاوه حق پخش و جوایز تمامی بخش های این دوره از جشنواره افزایش قابل توجهی داشته است.

علاقه مندان برای مطالعه فراخوان، ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com و یا پیج آن در شبکه های اجتماعی به آدرس festdoctv.ir@ مراجعه نمایند.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شهریورماه 1401 به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید