امیر علی اکبری: به زودی پُردرآمدترین ورزشکار در دنیا می شوم

به گزارش وبلاگ به آبادی، امیر علی اکبری امروز شنبه در نشست خبری گفت: بعد از نزدیک به چهار سال فعالیت در رشته رزمی حرفه ای در نشست خبری با رسانه ها شرکت می کنم. خوشحالم که به عنوان نخستین ایرانی و با ملیت و پرچم ایرانی در این سازمان عضویت پیدا کردم.

امیر علی اکبری: به زودی پُردرآمدترین ورزشکار در دنیا می شوم

علی اکبری اضافه نمود: توافقی با باشگاه سوئدی داریم که در کمپ آنها می توانم حاضر باشم از سویی با گروهی از دوستان در ایران نیز همکاری می کنیم و قصد داریم 80 درصد تمرینات را در ایران برگزار کنیم تا این رشته در ایران توسعه پیدا کند.

وی ضمن تشکر از علیرضا استکی در مورد ادامه همکاری با این مربی گفت: مربیان جدیدی اضافه می کنیم. همانطور که با مربی جدید در بوکس قرارداد بستم. از استکی تشکر می کنم اما از این به بعد دیگر نیست و امیدوارم بتوانیم سفت و سخت کار را جلو ببریم.

علی اکبری در مورد اینکه مبارزاتش برای سازمان UFC را در آمریکا برگزار می نماید یا کشور دیگر، گفت: سازمان UFC فعلاً میخواهد در کشورهای اطراف برای من مبارزه برگزار کند تا انشاالله در آینده بتوانیم با دریافت ویزای کشورهای دیگر در آنجا نیز مبارزه داشته باشم.

این مبارز حرفه ای در مورد اینکه آیا فعالیت در این رشته در ایران ممنوع است یا خیر گفت: فایترهای خوبی در ایران داریم و قطعاً از ایران در آینده نمایندگان خوبی در UFC خواهیم داشت .قصد دارم کمپی در ایران ایجاد کنیم و ممنوعیت این رشته نیز برداشته گردد.

وی درباره مبلغ قرارداد خود با سازمان UFC نیز یادآور شد: فایترهای حاضر در این سازمان پردرآمدترین ورزشکاران دنیا هستند. شاید در باز ی اول و دوم نتوانیم به آن مبلغ برسیم اما مطمئناً در آینده به جایی می رسم که پردرآمدترین ورزشکار در دنیا شوم.

علی اکبری اضافه نمود: قصد دارم شرکتی بزرگ از آمریکا وارد ایران کنم تا در رشته MMA در ایران استعدادیابی داشته باشد اما متأسفانه با دخالت فایترهای رشته های دیگر این کار نابود شد و من منصرف شدم.

این مبارز حرفه ای با تاکید بر اینکه انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارد، گفت: به UFC آمده ام تا با هر فایتری با تمام وجود بجنگم و قطعاً بعد از دو سه مبارزه با بزرگان این رشته در دنیا مبارزه می کنم تا نشان دهم ایرانی ها توانایی انجام بزرگترین کارها را دارند. به غیر از قلی پور و عابدین زاده که شناخته شده هستند سایر اعضای تیم ما ناشناخته هستند و احتیاج است حداقل 3 سال این رشته را تمرین کنید تا به سطح خوبی برسید.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه اولین مبارزه وی چه زمانی برگزار می گردد، گفت: انتخاب فایتر با ورزشکاران نیست اما تمام تلاشمان این است که اولین بازی مان در ابوظبی باشد. فکر می کنم اگر در شهریور اولین مبارزه را در این شهر برگزار کنیم برای MMA آسیا بسیار خوب خواهد بود.

علی اکبری با بیان اینکه حامیان اقتصادی اش همگی خارجی هستند، گفت: کسی اگر فکر می نماید سربند میبندم تا حامی اقتصادی داخلی جذب کنم اشتباه است. این کار را دلی انجام می دهم و همه اسپانسرهای من خارجی بودند. یک ریال هم از داخل ایران یاری نداشتم و حتی درآمد وارد ایران نیز نموده ام.

این رزمی کار حرفه ای در مورد شائبه حمایت سپاه از وی گفت: ما همه ایرانی هستیم و سپاه حافظ همه ماست اما تا به امروز فقط زیر پرچم اهل بیت بودم و فقط خدا من را یاری نموده است. زیر پرچم هیچ سازمان و ارگانی نبودم و فقط با یاری خدا و امیرالمومنین به اینجا رسیدم.

علی اکبری در سرانجام قرارداد خود با سازمان UFC را در حضور وبلاگ به آبادی امضا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیر علی اکبری: به زودی پُردرآمدترین ورزشکار در دنیا می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر علی اکبری: به زودی پُردرآمدترین ورزشکار در دنیا می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید