باتمام قوا به مصاف حریفان می رویم، روش استفاده از ویدئوچک مهم است

به گزارش وبلاگ به آبادی، هفته دوم رقابت های لیگ متمرکز والیبال (دور برگشت) روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، 20، 22 و 24 دی ماه جاری برگزار خواهد شد. تیم هراز آمل با تیم های شهرداری قزوین، شهرداری ورامین و آذرباتری ارومیه دیدار خواهد داشت. شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز با 13 پیروزی و 37 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند.

باتمام قوا به مصاف حریفان می رویم، روش استفاده از ویدئوچک مهم است

بهروز عطایی درباره نتایج تیم هراز آمل در هفته نخست مسابقات دور برگشت گفت: علیزاده و قائمی را به دلیل کرونا در اختیار نداشتیم هرچند که تست فرهاد قائمی منفی اعلام شد اما علائمی داشت که ریسک نکردیم تا سلامت او و سایر بازیکنان به خطر نیافتد. عادل غلامی نیز از ناحیه کمر دچار مصدومیت بود و مراحل درمان خود را طی می کند. به همین دلیل این سه بازیکن را در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: فشار مسابقات در دور برگشت بیشتر از دور رفت است. تیم ها اطلاعات خوبی را نسبت به یکدیگر به دست آورده اند و با تحلیل مقابل هم قرار می گیرند. به همین دلیل شرایط برای همه تیم ها سخت می شود. در بازی نخست مقابل تیم هورسان کمی دچار مشکل و چالش شدیم و کیفیت لازم را اجرا نکردیم. تیم هورسان نسبت به هراز بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در واقع تجربه به ما کمک کرد تا در روز بدمان پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل افزود: خوشحالم هورسان را شکست دادیم و در دو بازی بعدی مقابل تیم های راهیاب ملل و پیکان به شرایط عادی بازگشتیم، کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتیم و با توجه به اینکه سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جوان منطقی بازی کردند.

وی درباره بازی های هفته دوم گفت: با تیم های شهرداری ورامین، شهرداری قزوین و آذرباتری ارومیه رقابت خواهیم داشت. نسبت به هیچ یک از این تیم ها بی توجه نیستیم اگر به تیمی توجه نکنیم همان تیم برایمان خطرناک خواهد شد. مقابل هر تیمی خوب بازی کنیم شانس پیروزی داریم و بد بازی کنیم شانس باخت خواهیم داشت. مقابل هر سه تیم با تمام قوا حاضر خواهیم شد.

عطایی در پاسخ به این سوال که با توجه به کاهش استراحت بین هفته ها به شش روز فشار بازی ها بیشتر خواهد شد نظر شما چیست گفت: همین طور است. فشار بازی ها زیاد می شود اما فدراسیون هم چاره ای ندارد باید تا سرانجام سال مسابقات را به سرانجام برساند. این شرایط را می توانستیم در دور رفت اعمال کنیم و در دور برگشت که زمان نتیجه گیری تیم ها است فشار را کمتر کنیم اما به هر حال اتفاقی است که رخ داده و جای نگرانی نیست.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل درباره تغییر کفپوش سالن خانه والیبال و استفاده از ویدئو چک در دور برگشت مسابقات گفت: اتفاق خوبی در دور برگشت رخ داد. تغییر کفپوش سالن خانه والیبال بازیکنان را از نظر روانی آماده تر می کند و دیگر نگران آسیب دیدگی های احتمالی نیستند. این مهم ترین موضوع است که سلامت بازیکنان که سرمایه اصلی ورزش هستند را در اولویت قرار دادیم. استفاده از ویدئو چک نیز احتمال خطا را کاهش می دهد اما روش استفاده از ویدئو چک بسیار مهم است، بازیکنان نباید در آن ورود کنند و وظیفه مربی درخواست ویدئو چک است. هنوز شکل اصلی استفاده از ویدئو چک مورد توجه قرار نگرفته است و آموزش بسیار مهم است. در کل استفاده از ویدئو چک کمک می کند تا بازی ها با کمترین خطا و ریسک ادامه پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باتمام قوا به مصاف حریفان می رویم، روش استفاده از ویدئوچک مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتمام قوا به مصاف حریفان می رویم، روش استفاده از ویدئوچک مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید