برزگر: چاره ای جز لغو اعزام کشتی آزاد نبود، باید هزینه ها ورزش مدیریت گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، عضو شورای فنی کشتی آزاد و چهره پرافتخار کشتی ایران با انتقاد از برخی ها هزینه ها در ورزش و در مقابل عدم اعزام تیم های ملی به رویدادهای مهم، خواهان نظارت و آنالیز هزینه های انجام گردیده در رقابت های آسیایی جاکارتا شد.

برزگر: چاره ای جز لغو اعزام کشتی آزاد نبود، باید هزینه ها ورزش مدیریت گردد

منصور برزگر در گفت وگو با وبلاگ به آبادی، درباره لغو اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به تورنمنت معتبر الکساندر مدوید در بلاروس و تبعات این اتفاق برای کشتی ایران در آستانه رقابت های قهرمانی دنیا اظهار کرد: قطعا حضور کشتی گیران مدنظر کادر فنی در این تورنمنت می توانست نقش مهمی در ارزیابی هر چه بهتر کشتی گیران در رقابت های دنیای مجارستان داشته باشد. قبلا دلار 3 هزار تومان بود اما الان به 15 هزار تومان رسیده ولی در مقابل بودجه فدراسیون ها هیچ افزایشی نداشته، بنابراین با این شرایط چاره ای جز لغو اعزام به رویدادهای مختلف نیست.

دارنده مدال های نقره المپیک و یک طلا و 2 نقره دنیا با بیان اینکه می شد جلوی بسیاری از ولخرجی ها را گرفت تا مانع لغو اعزام تیم های ملی به رویدادهای مهم شد، گفت: در همین بازی های آسیایی بسیاری از افراد که هیچ سودی برای ورزش ندارند با پول بیت المال در جاکارتا گشت و گذار کردند و بودجه مملکت را هدر دادند. این موضوع را می توان آنالیز و مدیریت کرد.

وی اضافه نمود: هر کدام از ادارات کل ورزش در استان ها را آنالیز کنید می بینید کل بودجه شان فقط صرف حق و حقوق کارمندان شان می گردد و هر کدام چندین و چند کارمند اضافی دارند که کاری از دست شان بر نمی آید اما حقوق بگیر هستند. چند روز پیش یکی از همین مدیران می گفت 27 کارمند دارد اما هر وقت دست روی یکی از آن ها می گذارد تا بیرونش کند فلان مقام استانی فورا می آید و جلوی این کار را می گیرد! متاسفانه هر مسئولی آمده افراد مدنظرش را اتوبوسی با خود آورده و به هر کدام پست و مقام در رده های مختلف داده، همین موارد است که کار ورزش را به اینجا کشانده، معتقدم هیچ نظارتی بر دخل و خرج آن نیست.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با تاکید بر اینکه نیازی نبود برخی از رشته های ورزشی به اندونزی اعزام شوند، گفت: باید رشته هایی اعزام می شدند که شانس مدال داشتند. مگر در چنین شرایطی بازی های آسیایی جای کسب تجربه است؟ متاسفانه بودجه زیادی از ورزش در رقابت های اخیر به هدر رفت و ضروری است آنالیز دقیقی از سوی مسئولان زیربط بر چگونگی این هزینه کردها صورت گیرد.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در سرانجام با بیان اینکه مردم از کشتی توقع دارند در مسابقات دنیای بهترین نتایج را کسب نمایند توضیح داد: این توقع بحق است چرا که مردم کاری ندارند کشتی در چه شرایطی به سر می برد و اصلا آیا حمایتی از کشتی می گردد یا نه؟ دیگر نمی دانند چند روز مانده به رقابت های دنیای، اعزام شان به تورنمنت تدارکاتی لغو گردیده یا نه. امیدوارم بیشتر از این ها به فکر کشتی باشند و جلوی هزینه ها را در جاهای دیگر بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برزگر: چاره ای جز لغو اعزام کشتی آزاد نبود، باید هزینه ها ورزش مدیریت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزگر: چاره ای جز لغو اعزام کشتی آزاد نبود، باید هزینه ها ورزش مدیریت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید