بلیط هواپیما آنکارا

به گزارش وبلاگ به آبادی، آنکارا بعنوان پایتخت سیاسی کشور ترکیه، شهری بزرگ و مدرن همراه با المان هایی از بافت سنتی محسوب می گردد که دارای مراکز اقامتی، جاذبه های دیدنی و مراکز تفریحی بی شماری می باشد ولی بعضی افراد فقط استانبول را پایتخت ترکیه می دانند در صورتیکه پایتخت واقعی آن شهر آنکارا ست و شهری توریستی بشمار می رود که برای رفتن به آنجا باید برای بلیط هواپیما آنکارا اقدام کنید.

بلیط هواپیما آنکارا

در طول روز پرواز های متعددی به آنکارا صورت میگیرد ولی اکثر مسافران برای سفر به آنکارا از ایرلاین های خارجی (ایرلاین ترکیش،پگاسوس ،اطلس جت) و ایرلاین های داخلی نظیر ایرلاین ماهان و ایران ایر استفاده می نمایند بعضی از این پرواز ها مانند پگاسوس ، مستقیم و بعضی مانند ترکیش ،غیر مستقیم هستند یعنی در بین راه باید چند توقف داشته باشید تا به آنکارا برسید ضمناً بلیط هواپیما آنکارا تبریز هم می تواند شما را مستقیم به آنکارا برساند.

قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه ای تغییر می نماید و در هر لحظه ممکن است ارزان ترین بلیط هواپیما آنکارا نصیبتان شود ،پیشنهاد ما به شما اینست که در زمان خلوت بلیط آنکارا را رزرو کنید تا به کلیه مراکز تاریخی این شهر سری بزنید.

امکانات همراه با تهیه بلیط آنکارا

به همراه بلیط هواپیما می توانید خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات تشریفات فرودگاهی را خریداری نمایید.

منبع: لذت سفر

به "بلیط هواپیما آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید