برترین دانشگاه های زبانشناسی آمریکا کدامند؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، آمریکا یکی از قوی ترین ها در حوزه زبان شناسی است و دانشگاه های خوبی برای این رشته دارد. برترین دانشگاه های زبان شناسی آمریکا را در این مقاله از خبرنگاران بشناسید.

برترین دانشگاه های زبانشناسی آمریکا کدامند؟

انتخاب یک دانشگاه خوب تقریبا به میزان تصمیم شما برای انتخاب رشته ی تحصیلی اهمیت دارد و در آینده جهت شغلی شما موثر است. با وجود هزاران موسسه آموزش عالی در سراسر دنیا انتخاب مناسب ترین دانشگاه برای آن هایی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند بسیار سخت می گردد. اما اگر رشته تحصیلی خود را انتخاب نموده اید و زبان شناسی انتخاب شما است، این مقاله را از دست ندهید. در اینجا برترین دانشگاه ها در آمریکا برای تحصیل در این رشته را معرفی نموده ایم.

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد، واقع در کمبریج، ماساچوست، قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در آمریکا است و همواره در فهرست برترین ها جا داشته است.

دوره های زبان

در دانشکده علوم و هنر هاروارد شما می توانید در یکی از این رشته ها تحصیل کنید:

  • زبان و ادبیات سلتی
  • زبان ها و تمدن های آسیای شرقی
  • زبان و ادبیات آلمانی
  • زبان های شرقی و تمدن ها
  • زبان و ادبیات رومی
  • زبان و ادبیات اسلاوی

دوره های زبان انگلیسی

آنچه برای دانشجویان بین المللی بسیار هیجان انگیز است، موسسه زبان انگلیسی این دانشگاه است. در برنامه تابستانی، دانشجویان خارجی می توانند در دوره های زبان انگلیسی شرکت نمایند که از دوشنبه تا آدینه در خود دانشگاه هاروارد برگزار می شوند. برای تحصیل در این موسسه چندین گزینه پیش رو دارید: انگلیسی برای اهداف آکادمیک، انگلیسی برای اهداف ویژه و انگلیسی برای طراحی.

دوره های زبان شناسی

گروه زبان شناسی هاروارد دوره های زبان شناسی گسترده ای در زمینه زبان های باستانی و مدرن ارائه می دهد. هاروارد یک فرصت منحصربه فرد برای دانشجویان زبان شناسی فراهم می نماید تا در کلاس های اختیاری با موضوع زبان شناسی یا مرتبط در موسسه فناوری ماساچوست (MIT) که در کمبریج واقع شده، ثبت نام نمایند.

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی

دوره های زبان و زبان شناسی

دانشگاه کالیفرنیا (UCB)، برکلی، واقع در شمال کالیفرنیا، دوره های تحصیلی و فرصت های جذابی هم برای علاقه مندان به رشته های زبان و هم زبان شناسی فراهم می نماید. گروه زبان شناسی به طور سنتی توجه خاصی به مطالعه زبان هایی که سیستم خط ندارند و بعلاوه انجام کارهای نوآورانه در بخش های مختلف زبان شناسی نشان می دهد. کالج ادبیات و علوم دانشگاه دوره های کارشناسی در بسیاری از رشته ها، از جمله هندو-اردو، کره ای و تبتی ارائه می دهد. به علاوه، مرکز زبان برکلی که در دانشگاه کالیفرنیا قرار گرفته است، آموزش های کیفی مطالعات زبانی را به وسیله امکانات مدرن و ابزارهای یادگیری زبان و بعلاوه مجموعه سخنرانی های تاثیرگذار، کارگاه ها و رویدادها برگزار می نماید.

دوره های زبان انگلیسی

بسیاری از دوره های زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در گروه علوم انسانی، زبان ها و تکامل فردی وجود دارند. چه مایل به بهبود مهارت های مکالمه ای خود هستید چه بهبود تلفظ یا حتی پیدا کردن کار رویاهای خود، کلاس هایی برای شما در این دانشگاه وجود دارد. این دوره ها با توجه به نیازهای واقعی زندگی دانشجویان ESL و سطح اعتماد به نفس آن ها در توانایی زبان انگلیسی طراحی شده اند.

دانشگاه شیکاگو

دوره های زبان شناسی

به عنوان یک دانشجو زبان شناسی در دانشگاه شیکاگو (UIC)، شما به جامعه زبان شناسی شیکاگو (CSL)، قدیمی ترین جامعه دانشجویی زبان شناسی در آمریکا، دسترسی خواهید داشت. جامعه زبان شناسی شیکاگو با همکاری وزارت زبان شناسی، رویدادهای هفتگی و کنفرانس سالانه برای متحد کردن دانش پژوهان زبان شناسی برگزار می نماید. در دوره های آموزش زبان شناسی، گروه زبان شناسی دامنه وسیعی از روش های تدریس را اجرا می نماید و به شدت دانشجویان را تشویق می نماید تا پس از ورود به دانشگاه پژهش گر شوند.

دوره های زبان

مرکز مطالعات زبان در سال 2006 به دانشگاه اضافه شد. این مرکز محل جدیدی برای برگزاری دوره های زبانی گروه علوم انسانی شد تا جوابگوی نیازهای دانشجویان مدرن امروزی باشد. بیش از 40 زبان که به هشت گروه مجزا تقسیم شده اند: از مطالعات آلمانی تا زبان و ادبیات رومی در این مرکز تدریس می شوند.

دوره های زبان انگلیسی

یکی از فرصت های هیجان انگیز حضور در UIC این است که دانشجویان بین المللی می توانند زندگی و مطالعه در کنار هم را تجربه نمایند. مؤسسه زبان انگلیسی دانشگاه کلاس های سه ماهه برای همه کسانی که مایل به بهبود توانایی های ESL خود هستند ارائه می دهد.

دانشگاه استنفورد

دانشگاه خصوصی استنفورد واقع در دره سیلیکون استان کالیفرنیا، بیشتر توجه خود را معطوف به تحقیق، پژوهش و مدیریت نموده است و دانشجویان را به نوآوری و نگرش مثبت به خصوص پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تشویق می نماید. مرکز زبان دانشگاه استنفورد، گروه زبان شناسی و زبان انگلیسی برای زبان آموزان خارجی (EFS) در این دانشگاه استنفورد قرار دارند.

دوره های زبان شناسی

گروه زبان شناسی دانشگاه، گرچه کوچک است در مورد مواد آموزشی و تحقیقاتی زبان شناسی دید گسترده ای دارد. البته، مرکز زبان استنفورد زیاد هم کوچک نیست. در این دانشگاه چهارده زبان مختلف و بعلاوه حدود سی زبان (LCTL)، در صورت درخواست، تدریس می گردد. با وجود آزمایشگاه زبان دیجیتال، مرکز زبان شاهد موفقیت بالای دانشجویان خود بوده است، چرا که فناوری درون آزمایشگاه به مدرسان اجازه می دهد تا روزانه پیشرفت دانشجویان خود در مهارت های شنوایی را ارزیابی دهند.

دوره های زبان انگلیسی

برنامه EFS در مرکز زبان، برای دانشجویان ESL بین المللی فارغ التحصیل و دانشجویانی است که مایل به تحصیل در دوره ESL هستند. با وجود دوره های آموزشی در طول سال تحصیلی و ماه های جولای و اوت در تابستان، هر زمان که بخواهید می توانید در این دانشگاه تحصیل کنید.

منبع: کجارو / internationalstudent.com

به "برترین دانشگاه های زبانشناسی آمریکا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دانشگاه های زبانشناسی آمریکا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید