تیم دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بسکتبال دانشجویان کشور نایب قهرمان شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، تیم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بسکتبال دانشگاه آزاد سراسر کشور، پیروز به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

تیم دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بسکتبال دانشجویان کشور نایب قهرمان شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ به آبادی به نقل از واحد قزوین، در مسابقات بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که با حضور 9 تیم و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد، تیم قزوین در بازی اول خود با حساب 64 بر 60 نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد.

در این دیدار با وجود بازی بسیار خوب تیم قزوین، این تیم میزبان بود که با استفاده از چند بازیکن لیگ فزونی نتیجه را در لحظات آخر به نفع خود تغییر داد.

در بازی دوم تیم قزوین پیروز شد در یک بازی منسجم و هماهنگ در برابر تیم یزد با حساب 73 بر 50 نتیجه را از آن خود کند. در بازی سوم نیز این تیم قزوین بود که پیروز شد در یک بازی زیبا و مهیج با نتیجه 62 بر 46 برابر تیم سمنان به پیروزی برسد و به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

در مرحله نیمه نهایی تیم قزوین در یک بازی حساس و با ارائه یک بازی هماهنگ با حساب 77 بر 68 تیم بسیار خوب واحد تهران شمال را شکست داد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

در بازی فینال تیم قزوین بار دیگر برابر تیم میزبان قرار گرفت و با وجود تلاش بسیار زیاد، نتوانست به پیروزی برسد و در انتها با حساب 86 بر 73 نتیجه را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید.

دعوت علی رضا سعیدی و محمدرضا پنجعلی از اعضای تیم قزوین به اردوی تیم ملی دانشجویان از سوی مسئول انجمن بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی از نکات برجسته این مسابقات بود.

علیرضا سعیدی، امیررضا حیدری، محمدرضا پنجعلی، محمد قاسمی، محمد خانی، بهنام محمدی، محمد احمدی، علیرضا حمیدراد، سید علی حسینی، مهدی صفویه و علی خوری اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را تشکیل می دادند. دکتر مختار نصیری فارسیانی به عنوان مربی و رضا قدمی نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیم دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بسکتبال دانشجویان کشور نایب قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات بسکتبال دانشجویان کشور نایب قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید