جنارو گتوسو: مایلم همه بازی ها را یک - صفر ببریم!، راز ما، تمرکز و عزم است

به گزارش وبلاگ به آبادی، جنارو گتوسو از تیمش انتظار پیروزی مقابل کالیاری را دارد.

جنارو گتوسو: مایلم همه بازی ها را یک - صفر ببریم!، راز ما، تمرکز و عزم است

به گزارش وبلاگ به آبادی، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کالیاری در هفته بیست و سوم رقابت های سری A ایتالیا اظهار داشت از تیمش انتظار یک بازی خوب و نتیجه مطلوب را دارد.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: کار بزرگی در پیش داریم و نباید ریسک کنیم چون رم و لاتزیو پیروز شده اند. برای صندلی چهارم جنگ بزرگی برپا شده. طی سال های اخیر میلان در این این صندلی نبوده، بنابراین باید بازی به بازی پیش برویم. شاید روی کاغذ بازی های آینده ما راحت به نظر برسد اما در سری A بازی راحت معنایی ندارد. راز ما، تمرکز و عزم است.می خواهم میلانی ببینم که اجازه حمله به رقبا نمی دهد. می دانم عده ای دوست دارند روسونری همواره سراسر حمله باشد اما شخصا راضی می شوم اگر تمام بازی ها را یک بر صفر ببریم!

گتوسو در سرانجام اضافه کرد: قول نمی دهم همواره به یک شکل بازی کنیم. مثلا در آینده نزدیک ممکن است لاکسالت و کونتی در سیستم 5 هافبکی، به عنوان بازیکن کناری بازی نمایند و چالهان اوعلو و پاکتا در پشت مهاجمان باشند. به نظرم حضور رینا به دوناروما یاری می نماید. چالهان اوغلو می داند می تواند بهتر گردد و البته عملکردش خیلی هم بد نبوده. کونتی هم بازی نمی نماید چون در حال حاضر بازیکنانی هستند که بیشتر به آن ها اعتماد دارم. بیلیا 3 ماه از میادین دور بوده و برای هماهنگ شدن به کمی زمان احتیاج دارد. او فقط وقتی صددرصد آماده باشد، بازی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جنارو گتوسو: مایلم همه بازی ها را یک - صفر ببریم!، راز ما، تمرکز و عزم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنارو گتوسو: مایلم همه بازی ها را یک - صفر ببریم!، راز ما، تمرکز و عزم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید