مجازات باشگاه اینتر به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش

به گزارش وبلاگ به آبادی، باشگاه اینتر به دلیل شعارهای نژادپرستانه هوادارانش در بازی اخیر نراتزوری برابر ناپولی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات شد.

مجازات باشگاه اینتر به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش

به گزارش وبلاگ به آبادی، شعارهای نژادپرستانه ای که طرفداران باشگاه اینتر در جریان بازی خانگی هفته جاری این تیم برابر ناپولی در استادیوم جوزپه مه آتزا علیه کالیدو کولیبابی، مدافع ناپولی سر دادند برای نراتزوری دردسرساز شد چرا که این تیم را به یک بازی خانگی با ممنوعیت فروش بلیت برای طبقه دوم استادیوم جوزپه مه آتزا محکوم کرد که البته این حکم به صورت تعلیقی است.

در بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است: اکثریت 6 هزار هواداری که در طبقه دوم استادیوم حضور داشتند، شعارهای نژادپرستانه ای را علیه بازیکن شماره 26 ناپولی سر دادند. به همین دلیل طی یک سال آینده در صورت رخ دادن اتفاقی مشابه، تیم فوتبال اینتر برای یک بازی خانگی اش اجازه فروش بلیت برای طبقه دوم استادیوم را نخواهد داست.

باشگاه اینتر علاوه بر این، به دلیل شعارهای طرفدارانش علیه ناپولی در جریان بازی نراتزوری در خانه جنوا، به پرداخت جریمه نقدی 15 هزار یورویی محکوم شده است.

اینتر با قبول شکست یک گله خارج از خانه اش برابر جنوا، 61 امتیازی ماند و شاهد افزایش فاصله اش با رم رده سومی به 7 امتیاز بود. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به انتها فصل جاری سری A باقی مانده است و به این ترتیب شانس نراتزوری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ شد.

منبع: تسنیم

به "مجازات باشگاه اینتر به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات باشگاه اینتر به دلیل رفتار نژادپرستانه هوادارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید