رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایتالیا به آزار جنسی متهم شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، یکی از مسئولان ورزش ایتالیا، رئیس سابق نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا را به تعرض و آزار جنسی متهم کرد.

رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایتالیا به آزار جنسی متهم شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، کارلو تاوکیو که روز گذشته (دوشنبه) به دلیل فشار رسانه ها و اهالی فوتبال ایتالیا به خاطر نرسیدن آتزوری به جام جهانی 2018 از ریاست فدارسیون فوتبال ایتالیا استعفا کرد، حالا به آزار جنسی نیز متهم شده است.

تاوکیوی 74 ساله که سال 2014 بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا نشست، دوران کاری پرحاشیه ای در این سازمان داشته است. او در ابتدا در کمپین انتخاباتی اش، اظهاراتی نژادپرستانه درباره بازیکنان سیاه پوست شاغل در سری A ایتالیا عنوان نمود و کمی بعد هم فایل هایی صوتی از مکالمات او منتشر شد که اثبات می کرد او جملاتی موهن درباره یهودیان و جامعه همجنسگرایان گفته است.

اکنون فصل جنجالی جدیدی در حرفه پیرمرد ایتالیایی شکل گرفته است. نشریه استمپای ایتالیا به نقل از یک زن که نامش فاش نشده، نوشته است که تاوکیو سعی در آزار جنسی او داشته است.

این زن که ظاهراً یکی از مقامات اجرایی ورزش ایتالیا هم است، به استمپا گفته که او برای مشورت در مورد یک موضوع کاری به دفتر تاوکیو رفته اما رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا با بستن درها و کشیدن پرده ها، تلاش کرده که به او نزدیک شود و او را مورد آزار قرار دهد.

این مقام اجرایی ورزش ایتالیا گفت: این فقط یک مورد از مواردی است که من می دانم و می توانم نمونه های فراوانی از چنین اتفاقاتی را بگویم که یکی از آنها همین اواخر رخ داده است.

به همین دلیل دادستانی رم شکایت نامه ای علیه تاوکیو تنظیم کرده و طبق گزارش استمپا، مدارک صوتی و تصویری وجود دارد که ادعای مقام اجرایی ورزش ایتالیا در مورد مورد تعرض واقع شدنش از سوی تاوکیو را هم ثابت می کند.

رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایتالیا هنوز به دادگاه احضار نشده و هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

منبع: تسنیم

به "رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایتالیا به آزار جنسی متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال ایتالیا به آزار جنسی متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید