خبرنگاران افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا و حمله ترامپ به رسانه ها

به گزارش وبلاگ به آبادی، تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا درپی انتشار اخبار درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا، رسانه ها را به ایجاد وحشت متهم کرد.

خبرنگاران افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا و حمله ترامپ به رسانه ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات چگونه برای تحصیل به آمریکا برویم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کشنده کرونا در آمریکا به 59 نفر، ترامپ خواهان برگزاری کنفرانس خبری با مسئولان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها برای بحث در خصوص شیوع ویروس کرونا شد و رسانه ها را به ایجاد وحشت در بازارهای اقتصادی متهم کرد.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای آمریکا روز چهارشنبه گفت که شش مورد جدید مبتلایان به ویروس کرونا در میان شهروندان تخلیه شده از کشتی مسافرتی الماس شاهزاده تایید شده و تعداد مبتلایان به این ویروس در امریکا به 59 نفر رسیده است.

این مرکز بهداشتی تایید کرد که افراد مبتلا شده به ویروس کرونا شامل 14 مورد در آمریکا و 45 مورد از مسافران کشتی است که از شهر ووهان چین وارد این کشور شدند.

به دنبال اعتراض مقامات محلی از نبود برنامه های کافی در خصوص چگونگی محافظت از جامعه در برابر شیوع ویروس کرونا، قاضی دادگاه فدرال کالیفرنیا در حکمی به طور موقت مانع از انتقال 50 شهروند آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا به محل قرنطینه ای در جنوب کالیفرنیا شد.

براساس این گزارش، این قاضی فدرال دستور موقت صادر کرد تا جابه جایی کلیه افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند به شهر کاستا مسا کالیفرنیا ممنوع گردد.

آسوشیتدپرس هفته گذشته گزارش داد که بیش از 300 مسافر آمریکایی کشتی کروز از جمله 14 نفری که آزمایش ابتلای به ویروس کرونا در آنان مثبت بوده است بعد از بازگشت در پایگاه نیروی هوایی تراویس در کالیفرنیا شاقتصادی و پایگاه نیروی هوایی لاکلند در ایالت تگزاس قرنطینه شدند.

ایالات متحده آمریکا از جمله کشورهایی است که در همان روزهای ابتدایی انتشار ویروس کرونا، خبر رسیدن این ویروس به این کشور را تایید کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا و حمله ترامپ به رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش شیوع ویروس کرونا در آمریکا و حمله ترامپ به رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید