خبرنگاران روشن: مدیران استقلال اختلاف نظر دارند

به گزارش وبلاگ به آبادی، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه اختلاف نظر جدی دارند، گفت: برای رسیدن به موفقیت در لیگ برتر باید به این شرایط سرانجام داده گردد.

خبرنگاران روشن: مدیران استقلال اختلاف نظر دارند

حسن روشن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ به آبادی در مورد شرایط تیم استقلال و انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی، گفت: به نظر می رسد این مربی ایتالیایی حرفه ای باشد اما برای قضاوت در این خصوص به زمان بیشتری احتیاج داریم.

وی با اشاره به انصراف پیروز قربانی از حضور در کادرفنی استقلال ادامه داد: باید دید مسئولان باشگاه چه وظایفی را برای او تعریف نموده بودند. در صورتی که او وظیفه خاصی نداشت، تصمیم درستی گرفته و شأن خود را حفظ نموده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اختلاف نظر در میان مدیران این تیم گفت: من از مباحث باشگاه خیلی دور هستم اما در طول این مدت هر کدام از مدیران یک حرف زده اند و این نشان از اختلاف نظر در میان آنها دارد و این موضوع در آینده به تیم ضربه خواهد زد.

وی با اشاره به استعفای احمد سعادتمند رئیس هیأت مدیره استقلال، گفت: این موضوع هم نشان از وجود اختلاف میان مدیران استقلال دارد. یکی از دلایل این اختلاف نظرها انتخاب مدیرعامل پیش از انتخاب هیأت مدیره بوده است.

روشن در رابطه با دلخوری اعضای کمیته فنی از مدیران استقلال گفت: آنها از ابتدا به خاطر پذیرش این مسئولیت اشتباه بزرگی کردند زیرا ابتدا باید وظایف خود را می دانستند و بعد این مسئولیت را قبول می کردند. کمیته فنی باید در انتخاب سرمربی نقش اول را ایفا می کرد در حالی که قطعاً به این شکل نبوده است.

وی تاکید نمود: امیدوارم استقلال این فصل را با مسائل آغاز نکند، زیرا در چنین شرایطی نمی تواند در مسابقات پیش رو پیروز باشد.

رئیس سابق آموزشگاه باشگاه استقلال در مورد جذب بازیکنان جدید در تیم بزرگسالان گفت: اگر باشگاه آموزشگاه قوی داشت هیچ گاه به سراغ خرید بازیکن نمی رفت. از قلم نیاندازید در گذشته بازیکنان بزرگی در آموزشگاه پرورش پیدا کردند و باشگاه از کنار آنها به درآمد زیادی رسید.

وی تاکید نمود: بازیکنانی که امروز جذب استقلال می شوند اگر توانایی فنی خوبی داشته باشند حداقل به 10 بازی برای ثابت کردن توانایی های خود احتیاج دارند. در کنار این مساله از نقش دلالان نیز در خرید بازیکنان باشگاه های ایرانی غافل نشود.

روشن با اشاره به دلخوری بازیکنان با سابقه استقلال از مدیران این باشگاه گفت: اگر بازیکنان از دست خود مدیران ناراحت هستند قرارداد خود را تمدید ننمایند. این بازیکنان فراموش ننمایند که آینده آنها در استقلال بسیار روشن تر خواهد بود و اکثر فوتبالیست ها آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را دارند.

وی اضافه کرد: در کنار این صحبت ها بازیکنان هم حق دارند. آنها وقتی وضعیت بد پیشکسوتان را مشاهده می نمایند حق دارند به دنبال آینده خود باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد جدایی سیدمهدی رحمتی از این تیم گفت: با وجود بعضی حواشی تصمیم رحمتی برای جدایی قابل پیش بینی بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران روشن: مدیران استقلال اختلاف نظر دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روشن: مدیران استقلال اختلاف نظر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید