خودسوزی در مقابل کاخ سفید

به گزارش وبلاگ به آبادی، منابع آمریکایی اعلام کردند شخصی کوشش داشت خود را مقابل نرده های محوطه بیرونی کاخ سفید در واشنگتن آتش بزند که نیرو های امنیتی مداخله می نمایند.

خودسوزی در مقابل کاخ سفید

به گزارش ، رسانه های آمریکایی از بازداشت فردی به اتهام کوشش برای خودسوزی مقابل کاخ سفید در واشنگتن خبر دادند.

پلیس آمریکا بیان کرد که نیروهایش در حال رسیدگی به حادثه ای پلیسی/بهداشتی در نزدیکی نرده های ضلع شمالی محوطه کاخ سفید هستند و خیابان پنسیلوانیا بر روی تردد عابران پیاده بسته شد.

یکی از بلوک های خیابان هفتاد و یکم نیز بسته شد. دست کم بخش هایی از مجموعه کاخ سفید نیز تعطیل شدند.

وبلاگ به آبادی مستقر در کاخ سفید نیز گزارش می دهند شخصی کوشش داشت خود را مقابل نرده های محوطه بیرونی کاخ سفید آتش بزند که لحظاتی بعد از اقدام، نیرو های امنیتی مداخله می نمایند.

فیلم های ویدیویی نشان می دهند که گروه های پزشکی اورژانس وارد صحنه شده اند تا به وضعیت فردی رسیدگی نمایند که روی زمین بود و نیرو های پلیس اطراف وی را گرفته بودند.

افراد محلی که نام آن ها فاش نشد به شبکه خبری ان بی سی گفتند که مردی سوار بر اسکوتر برقی کاپشن خود را در مقابل کاخ سفید به آتش کشید. به گفته این افراد، پلیس آتش را خاموش کرد و یاری های امدادی به این مرد ارائه داد.

شبکه خبری ان بی سی اضافه نمود این فرد در بازداشت پلیس به سر می برد و از وضعیت وی اطلاعی در دست نیست. همچنین گفته می گردد که بسته مشکوکی در نزدیکی این مرد پیدا شده است.

بنا بر توئیتی که یکی از وبلاگ به آبادی سی ان ان منتشر کرد یک سخنگوی پلیس گفت این مرد به علت زخمی شدن تحت مداواست و هیچ تهدیدی متوجه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نیست.

گفته می گردد وی آسیب دیده و توسط ماموران پلیس بازداشت شده است. نیرو های امدادی در حال رسیدگی به وضعیت وی در پارک لافایت مقابل کاخ سفید هستند.

استیو هرمان خبرنگار شبکه صدای آمریکا در کاخ سفید می گوید که تمام رسانه ها به داخل این ساختمان فراخوانده شده اند.

گفته می گردد کاخ سفید در وضعیت اضطراری و ممنوعیت ورود و خروج قرار گرفته و نیرو های امنیتی در حال آنالیز یک بسته مشکوک هستند.

سخنگوی پلیس آمریکا ادعا می نماید فردی که در مقابل کاخ سفید اقدام به خودسوزی کرد، مبتلا به مسائل روانی است.

­

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خودسوزی در مقابل کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودسوزی در مقابل کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید