داورزنی: این را قبول ندارم که بگویید نمی گردد و امکانات محدود است، هاکی می تواند خودکفا باشد

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در کشور باید زیر ساخت هایی را فراهم کنیمف این را قبول ندارم که بگویید نمی گردد و امکانات محدود است.

داورزنی: این را قبول ندارم که بگویید نمی گردد و امکانات محدود است، هاکی می تواند خودکفا باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ به آبادی، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی گفت: یاد و خاطره بهرام شفیع را گرامی می داریم. به طورحتم روح این مرحوم شاهد و ناظر این مراسم خواهد بود. امروز مجمع انتخاباتی پس از فراغت چندماهه برگزار گردید. این مجمع، از کامل ترین مجامعی بود که فدراسیون هاکی برگزار نموده است و ریاست این فدراسیون با رای خوبی به بهرام قدیمی سپرده شد. ورزش هاکی در چند سال گذشته موفقیت هایی را در سطح کشور داشته است.امید است قدیمی در این مدتی که فرصت دارند در روند موفقیت های بیشتر کوشش نمایند.

وی تاکید نمود: سابقه و کارنامه قدیمی منشا تحولات خوبی در ورزش دانشگاهی بوده و می تواند از این تجربه در توسعه زیر ساخت ها و آینده بهتر برای ورزش هاکی استفاده کند و صندلی خوبی در آسیا و جهان پیدا کند. ایشان ارتباطات خوبی با مدیرکل ها و بخش های اجرایی دارند و می توانند از این روحیه استفاده نمایند و می توانند تعاملات خوبی با هیئت های استانی داشته باشند.

داورزنی گفت: از دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز تشکر می کنم که احساس وظیفه کردند و در این انتخابات حاضر شدند. مطمئن هستم با همکاری شما هیئت ها که پر پرواز فدراسیون هاکی هستید با همکاری خوب این رشته را در زمینه های مختلف توسعه بدهید و در ابعاد مختلف این رشته جذاب در جهان را توسعه بدهید. این رشته در جهان جزو پرطرفدارترین رشته های ورزشی است. هاکی در جهان مخاطبین زیادی دارد و مورد توجه هواداران خاص خود است. در کشور باید زیر ساخت هایی را فراهم کنیم. این را قبول ندارم که بگویید نمی گردد و امکانات محدود است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: با همتی که از قدیمی سراغ دارم این رشته می تواند رونق زیادی پیدا کند و در بحث مارکتینگ و جذب اسپانسر و حمایت های اقتصادی نیز می تواند خودکفا گردد. فی نفسه هاکی جذابیت های زیادی دارد و می تواند پخش تلویزیونی هم بگیرد. هر روز توفیقات بیشتر را برای این رشته دارم. چون در کمیته ملی المپیک قرار است از موزه ورزش رونمایی گردد، بیشتر وقت مجمع را نمی گیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: این را قبول ندارم که بگویید نمی گردد و امکانات محدود است، هاکی می تواند خودکفا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: این را قبول ندارم که بگویید نمی گردد و امکانات محدود است، هاکی می تواند خودکفا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید