ساحل شنی فلوریا کجاست؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، ساحل فلوریا آن قدر برای آتاتورک مجذوب کننده بود که عمارتی در آن ساخت تا مکانی برای گذراندن اوقات فراغتش باشد. امروزه عمارت او به موزه تبدیل شده است. این ساحل هم چنان طرفداران بی شماری دارد و خاطرات فراموش نشدنی ای برای گردشگران می سازد. در ادامه در مورد ساحل فلوریا بیشتر بخوانید.

ساحل شنی فلوریا کجاست؟

درباره ساحل شنی فلوریا

فلوریا نام ساحلی آرام در کرانه دریای مرمره است. امتیاز ویژه این ساحل نزدیکی آن به استانبول و دسترسی آسان به آن است. این ساحل دسترسی راحتی دارد و شما می توانید به راحتی خودتان را به آن برسانید.

تفریحات ساحل فلوریا

اگر شما هم به تفریحات ساحلی علاقه دارید، مطمئن باشید این ساحل خاطرات تکرارناپذیری برای تان می سازد؛ پیاده روی در سواحل شنی، دوچرخه سواری، آفتاب گرفتن، شنا، قایق سواری و تماشای منظره چشم نواز ساحل فلوریا از خاطرتان نخواهد رفت. یک روز را برای گذراندن اوقات خوش با خانواده تان در این ساحل برنامه ریزی کنید.

راستا دسترسی ساحل فلوریا

همان طور که گفتیم این ساحل در حومه شهر استانبول واقع شده است. اگر از میدان تکسیم سوار مترو شوید، باید قطارهایی که به سمت ینی کاپی می روند را سوار شوید و تا آخرین ایستگاه بروید. وقتی به ینی کاپی رسیدید از مترو خارج شوید، سوار خط BN1 و یا BN2 شوید و تا ایستگاه Atış Poligonu بروید.

امکانات ساحل فلوریا

این ساحل کلیه امکانات رفاهی را دارد. تعداد زیادی تخت و چتر سایه بان وجود دارد که می توانید روی آن ها استراحت کنید. بوفه، اتاق انتظامات، دوش های حمام و اتاق هایی برای اسکان از جمله امکانات رفاهی دیگر ساحل فلوریا هستند.

هزینه های ساحل فلوریا

هزینه ورودی پلاژ ها برای بچه ها زیر 7 سال رایگان و برای بزرگ سالان 15 لیر است.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ به آبادی

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "ساحل شنی فلوریا کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل شنی فلوریا کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید