دختربچه اهوازی در جوی فاضلاب کوی سیاحی غرق شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، احمدی بلوطکی از غرق شدن و جان باختن دختر بچه اهوازی در جوی فاضلاب کوی سیاحی اطلاع داد.

دختربچه اهوازی در جوی فاضلاب کوی سیاحی غرق شد

به گزارش از ، مهران احمدی بلوطکی سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با تایید فوت یک دختربچه به علت غرق شدگی در جوی فاضلاب در کوی سیاحی گفت: منطقه کوی سیاحی از جمله مناطقی است که شبکه فاضلاب شهری ندارد و ما بار ها در خصوص معضلات فاضلاب کوی سیاحی با استانداری، دادگستری، آبفا و... مکاتبه نموده ایم.

او گفت: غرق شدگی بچه ها در فاضلاب تنها مربوط به اکنون نیست و در سال های گذشته نیز موارد غرق شدگی در فاضلاب بعضی مناطق اهواز اتفاق افتاده است و شرکت آب و فاضلاب باید هر چه سریعتر به این معضلات سرانجام دهد.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه طی یک سال گذشته شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات نفت، قراردادی برای اصلاح شبکه فاضلاب منعقد نموده که اکنون پیمانکار در حال فعالیت است، توضیح داد:، اما کار به کندی پیش می رود و تا به امروز تنها 20 درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز درخصوص علت غرق شدن این کودک در فاضلاب، اضافه نمود: نبود شبکه فاضلاب در منطقه کوی سیاحی سبب شده آب های سطحی در انتهای این منطقه در محلی که شکل کانال است جمع شوند و اغلب بچه ها در کنار این فاضلاب بازی می نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اهالی منطقه از آب کانال برای خنک کردن گاومیش های خود استفاده می نمایند و دام های آن ها از فاضلاب می نوشند، ادامه داد: وجود فاضلاب در منطقه، سلامتی دام و اهالی را تهدید می نماید. ما به عنوان متولی امر بهداشت تذکرات لازم را خواهیم داد، اما برطرف این معضل، خارج از حوزه اختیارات ما است.

او با بیان اینکه در فصل زمستان، بارندگی شدت و حدت فاضلاب را بیشتر و مسائل عدیده ای ایجاد می نماید، بیان داشت: انتظار می رود شرکت آب و فاضلاب به پیمانکاری که اکنون در منطقه فعالیت می نماید فشار بیارود که زودتر کار را تمام کند، تا دیگر شاهد اینگونه وقایع دردناک نباشیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دختربچه اهوازی در جوی فاضلاب کوی سیاحی غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختربچه اهوازی در جوی فاضلاب کوی سیاحی غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید