در حال پیگیری برای جذب بسکتبالیست با کیفیت خارجی هستیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/خوزستان مدیر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای جذب بازیکن با کیفیت خارجی در حال پیگیری و کوشش هستیم اما بخشنامه دولت و وزارت نفت، مسئله ساز شده است.

در حال پیگیری برای جذب بسکتبالیست با کیفیت خارجی هستیم

مرتضی سام بوشهری امروز (پنجشنبه، 19 دی ماه) پس از انتها بازی دو تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی تهران که با برد نفتی ها همراه بود، اظهار کرد: از ابتدای فصل برای جذب بازیکن با کیفیت خارجی پیگیر هستیم اما بخشنامه وزارت دست ما را بسته است.

مدیر تیم پالایش نفت آبادان و رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند، اضافه نمود: با توجه به این که این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم لیگ رجحان در حال برگزاری است و اکنون در دور برگشت بازی ها هستیم، امکان جذب بازیکن ایرانی به لحاظ کمی و کیفی را نداریم.

وی به جذب بازیکن خارجی اشاره نمود و یادآور شد: برای جذب بازیکن با کیفیت، خارجی نیز باید در انتظار آینده باشیم. ما کوشش مان را برای جذب بازیکن خارجی می کنیم اما بخشنامه دولت و وزارت نفت، مسئله ساز شده است.

بوشهری توضیح داد: سعی می کنیم با وجود نفرات، ظرفیت ها، پتانسیل ها، تفکرات سرمربی و کادر فنی که داریم روز به روز بازیکنان در بحث کارهای تیمی و تاکتیک های تیمی پیشرفت نمایند تا بتوانیم با شرایط بهتری بازی های آینده را ادامه دهیم.

وی ملاقات با تیم مهرام را بسیار مهم دانست و گفت: روز دوشنبه (22 دی ماه) بازی بسیار مهمی با تیم بسکتبال مهرام تهران داریم و از تمامی طرفداران و ورزش دوستان شهر آبادان که همواره حامی و یاور ما بوده اند و تیم پالایش نفت آبادان را تنها نگذاشته اند، تشکر می کنم و از آن ها می خواهیم برای حمایت از این تیم جوان در سالن 17 شهریور آبادان حاضر شوند و با حمایت های بی دریغ شان موجبات پیروزی تیم را فراهم نمایند.

رییس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند حمایت و تشویق طرفداران را عاملی برای ایجاد روحیه مضاعف در بازیکنان تیم دانست ومطرح نمود: امیدواریم با تشویق های خوب تماشاگران مان شاهد بازی بسیار خوب و پیروزی مقابل تیم مهرام باشیم و در صدر جدول بتوانیم برای بازی پلی آف سطح خودمان را بالا ببریم.

وی گفت: هر چقدر در جدول بالاتر برویم، قطعا بازی راحت تری به ما خواهد خورد. امیدوارم بازی های که در آبادان میزبان هستیم را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بوشهری بازی با تیم های مهرام، پتروشیمی و گرگان را اصطلاحا 4 امتیازی خواند و مطرح نمود: امیدواریم بتوانیم برنده بازی با این تیم ها باشیم تا در بازی های دور رفت و برگشت و قبل از مرحله پلی آف صندلی خوبی در جدول داشته باشیم و در نهایت جزو چهار تیم صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در حال پیگیری برای جذب بسکتبالیست با کیفیت خارجی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال پیگیری برای جذب بسکتبالیست با کیفیت خارجی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید