دستگیری دزد 7 میلیارد ریال اموال منزل در ملایر

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری دزد منزل با هفت میلیارد ریال اموال ربوده شده در ملایر توسط مأموران پلیس آگاهی اطلاع داد.

دستگیری دزد 7 میلیارد ریال اموال منزل در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی در شرح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی وقوع یک فقره منزل در شهریور ماه سال گذشته، به سرقت رفتن مقادیر قابل توجهی وجوه نقد و طلا از یکی از شهروندان، مأموران در صحنه حاضر شدند و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، دستگیری دزد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط با کوشش شبانه روزی و بی وقفه مأموران این یگان و به دست آمدن سرنخ هایی از فرد دزد، پایان مخفیگاه او شناسایی و طی هماهنگی اجرا شده با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر می گردد.

سلگی ادامه داد: با آنالیز و تحقیات اجرا شده تعیین شد که متهم دستگیر شده سابقه دار بوده و طی بازرسی از مخفیگاهش بوسیله مأموران این یگان بخش قابل توجهی از اموال مسروقه در این سرقت کشف و فرد مالباخته تحویل دادند و اقدامات لازم به منظور کشف مابقی اموال نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه فرد دزد با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد و طلاجات در منزل خودداری نمایند و آن را به صندوق های امانات در بانک های معتبر بسپارند.

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از از 120 فقره اعمال قانون برای خودروهایی که در ساعات 21 تا 3 بامداد تردد داشته اند و پروتکل های بهداشتی را مراعات نکردند، طی 24 ساعت گذشته توسط مأموران پلیس راهور اطلاع داد.

وی با اشاره به اینکه در همین ارتباط با یک دستگاه خودروی فاقد پلاک همچنین دو دستگاه خودروی داری پلاک مخدوش نیز برخورد قانونی صورت گرفت، گفت: شهروندان به منظور حفظ سلامت خود و دیگران پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و در ساعاتی که منع تردد مورد تأکید ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته، از بیرون آمدن از خانه خودداری نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: در محدوده زمانی طرح نوروزی از 28 اسفند سال 1399 تا 3 فروردین ماه سال 1400 با کوشش مأموران پلیس راهور و همکاری مجدانه شهروندان ملایری، تصادفات درون شهری بدون حادثه فوتی بوده است.

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه کرد: خستگی و خواب آلودگی از مهمترین عوامل بروز حوادث ناگوار رانندگی است و از عجله و شتاب هنگام رانندگی پرهیز نموده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی آرامش را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دستگیری دزد 7 میلیارد ریال اموال منزل در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دزد 7 میلیارد ریال اموال منزل در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید