دیدارهای دستیار ارشد ظریف در نورسلطان

به گزارش وبلاگ به آبادی، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی و هیات همراه در شهر نورسلطان به صورت جداگانه با هیات های روسیه، ترکیه، سازمان ملل متحد و لبنان به عنوان اعضای ضامن و اعضای ناظر فرایند آستانه، دیدار و گفتگو کردند.

دیدارهای دستیار ارشد ظریف در نورسلطان

به گزارش وبلاگ به آبادی، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی و هیات همراه که جهت شرکت در چهاردهمین اجلاس آستانه به پایتخت قزاقستان سفر کرده است، امروز سه شنبه 19 آذر 1398 در شهر نورسلطان به صورت جداگانه با هیات های روسیه، ترکیه، سازمان ملل متحد و لبنان به عنوان اعضای ضامن و اعضای ناظر فرایند آستانه، ملاقات و مصاحبه کردند.

در این ملاقات ها طرفین پیرامون آخرین تحولات سوریه، بویژه آخرین شرایط شرق فرات، ادلب، کمیته قانون اساسی، موضوع تبادل بازداشت شدگان و ربوده شدگان به رایزنی و مصاحبه پرداختند.

همچنین در این مصاحبه ها، مباحث انساندوستانه از جمله کمک به بازگشت آوارگان و فراهم کردن زمینه های لازم جهت بازسازی سوریه مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه، شامگاه امشب اولین دور نشست هیات های سه کشور ضامن جهت بررسی آخرین تحولات سوریه و تنظیم سند پایانی اجلاس چهاردهم و جلسه کمیته تبادل برگزار گشت.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "دیدارهای دستیار ارشد ظریف در نورسلطان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای دستیار ارشد ظریف در نورسلطان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید