دیدار صالحی امیری با شیخ احمد و نایب رئیس شورای المپیک آسیا

به گزارش وبلاگ به آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه حضور خود در قطر با شیخ احمد و نایب رئیس شورای المپیک آسیا دیدار کرد.

دیدار صالحی امیری با شیخ احمد و نایب رئیس شورای المپیک آسیا

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این دیدار که قبل از نشست دیروز(شنبه) برگزار شده بود، شیخ احمد ضمن قول مساعد مبنی بر اعطای میزبانی نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا ابرازداشت: ورزش ایران در آسیا و دنیا صندلی خوبی دارد و همیشه مورد احترام و حمایت ما بوده و هر نوع یاری مادی و معنوی از ورزش ایران خواهیم داشت.

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از حمایت های رئیس شورای المپیک آسیا اشاره ای به مسائل پیش آمده در بعضی رشته های ورزشی داشت و بیان کرد: در چنین مواقعی انتظار می رود تا دوستان ورزشی ایران حمایت های لازم را از ورزش کشورمان داشته باشند.

سپس رئیس کمیته ملی المپیک دیداری با یوزای جینگ، رئیس فدراسیون دنیای ووشو و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک IOC داشت و در مورد مباحث مختلف به گفت وگو پرداخت.

همچنین یکی دیگر از دیدارهای رئیس کمیته ملی المپیک در نشست دوحه دیدار با نیامکی، مدیر سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک بود.

در این دیدار صالحی امیری و نیامکی در مورد مسائل مختلف به تبادل نظر پرداخته و نیامکی عنوان داشت در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان کمیته بین المللی المپیک ،کمیته ملی المپیک ایران و ویزر در مورد اتفاقات پیش آمده در رشته جودو تبادل نظر و خاتمه نتیجه گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیدار صالحی امیری با شیخ احمد و نایب رئیس شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار صالحی امیری با شیخ احمد و نایب رئیس شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید