راه نجات فوتسال ورود تیم های دولتی است، فعلا قصد خداحافظی ندارم

به گزارش وبلاگ به آبادی، فرهاد فخیم در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به تعطیلی ورزش بعد از شیوع کرونا و عدم برگزاری ملاقات فینال لیگ برتر فوتسال گفت: امیدوارم مسابقات زودتر شروع و تکلیف فینال فصل قبل هم تعیین گردد. اگر مسابقات جام ملت های آسیا به تعویق افتاد، باید زودتر فصل بعد مسابقات لیگ برتر را استارت بزنند.

راه نجات فوتسال ورود تیم های دولتی است، فعلا قصد خداحافظی ندارم

وی اضافه نمود: شنیده ام قرار است ابتدا جابجایی لیگ انجام گردد، سپس ملاقات فینال فصل قبل برگزار گردد و بعد از آن سراغ فصل جدید بروند. به نظرم این تصمیم غیر طبیعی است. ابتدا باید فینال فصل قبل برگزار گردد و سپس سراغ جابجایی بروند. در تمام جهان رسم همین است.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به مسائل اقتصادی فوتسال و راهکارهایی که طی چند سال گذشته برای نجات فوتسال بی ثمر بوده است، توضیح داد: تعداد تیم های خصوصی که در فوتسال خوب هزینه نمایند، کم است. به نظرم راه نجات فوتسال ورود باشگاه ها و تیم های دولتی به آن است.

وی ادامه داد: باشگاه هایی مثل تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و فولاد می توانند در فوتسال هم تیمداری نمایند و باعث رونق این رشته شوند. حتی شنیده ام استقلال و پرسپولیس هم شاید وارد لیگ شوند که اگر این اتفاق رخ بدهد عالی می گردد. هزینه های فوتسال مقابل هزینه های فوتبال ناچیز است و کاش باشگاه های ما برای سرمایه گذاری در فوتسال هم ترغیب شوند.

فخیم در سرانجام درباره احتمال خداحافظی از جهانی بازیگری در فوتسال گفت: فعلاً به خداحافظی فکر نمی کنم و تصمیمی برای این کار ندارم. تا روزی که بتوانم بازی می کنم و هر موقع نتوانستم، خیلی سریع از فوتسال می روم. الان هم باوجود تعطیلی تمرینات، بدنم را خوب نگه داشته ام و فکر می کنم برای آغاز مسابقات لیگ فقط دو هفته تمرین لازم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راه نجات فوتسال ورود تیم های دولتی است، فعلا قصد خداحافظی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه نجات فوتسال ورود تیم های دولتی است، فعلا قصد خداحافظی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید