سامسونگ فراوری انبوه قطعات گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را شروع می نماید

به گزارش وبلاگ به آبادی، طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی نسل تازه گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 هستند. این شرکت سال گذشته از گوشی های تاشوی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 رونمایی کرد که این گوشی ها توانستند موفقیت های زیادی را برای غول فناوری کره ای بدست آورند. به همین علت سامسونگ علاقمند است تا نسل تازه این گوشی ها، فرایند خوب آن ها را ادامه دهد. انتظار داریم که سامسونگ تابستان سال جاری از دو گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی کند. به همین دلیل، گفته می گردد که این شرکت به زودی فراوری انبوه قطعات گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را شروع خواهد نمود.

سامسونگ فراوری انبوه قطعات گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را شروع می نماید

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از منابع موثق، غول کره ای فناوری فراوری انبوه قطعات دو گوشی هوشمند تاشوی تازه خود را به زودی شروع می نماید تا بتواند آن ها را طبق برنامه ریزی خود در تابستان به کاربران معرفی کند. انتظار می رود این شرکت فراوری انبوه این محصولات را از ماه آینده یا اوایل ژوئیه شروع کند. گزارش های تازه حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد بیش از 10 میلیون واحد گوشی هوشمند تاشوی را روانه بازار کند. گفته می گردد که بخش عمده این تعداد از گوشی های هوشمند تاشو به گلکسی زد فلیپ که محبوب بیشتری دارد، تعلق پیدا می نماید. بدین ترتیب سامسونگ تقسیم بندی عرضه 70 درصدی به 30 درصدی را برای گلکسی زد فلیپ 4 در نظر خواهد گرفت.

اگر سامسونگ سال جاری بتواند بیش از 10 میلیون گوشی تاشو را روانه بازارهای جهانی کند، این برای اولین بار خواهد بود که گوشی های هوشمند تاشو یک شرکت فناوری با ضریب نفود یک درصد در بازارهای جهانی عرضه می گردد و این مقوله بعلاوه موفقیت دیگری را برای سامسونگ رقم خواهد زد. بازار گوشی های هوشمند تاشو، همچنان بخش کوچکی از کل بازار گوشی های هوشمند را تشکیل می دهد، اما سامسونگ با عرضه محصولات تاشوی تازهش میخواهد تا بازار این گوشی ها را توسعه دهد.

اخیراً شایعات و حدس های زیادی در خصوص گوشی های هوشمند تاشوی سامسونگ در رسانه های خبری منتشر شده است. بر اساس این شایعات سامسونگ از طراحی مشابه گلکسی زد فولد و فلیپ 3 در طراحی نسل های تازهشان استفاده خواهد نمود. به همین دلیل، وب سایت Universeice بیان کرد که گوشی های تاشوی تازه سال جاری سامسونگ بیشتر شبیه به گلکسی زد فولد 3 هستند. با این حال گفته می گردد که گلکسی زد فولد 4 ممکن است برای دوام بیشتر به نسل تازه شیشه بسیار نازک مجهز گردد. همین امر می تواند در خصوص گلکسی زد فلیپ 4 نیز صدق کند.

محافظ بسیار نازک نمایشگر برای اولین بار در گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ سامسونگ مورد استفاده نهاده شد و نسبت به محافظ های پلاستیکی استفاده شده در سایر گوشی های تاشوی این شرکت مقاومت بسیار بیشتری از خود نشان می دهد. بعلاوه از این گلس محافظ در گوشی های گلکسی زد فولد 2 و 3، زد فلیپ 3 و فلیپ 5G نیز استفاده شده است. اگر چه این گلکس های محافظ مقاومت بیشتری را به کاربران ارائه می دهند، اما با مسائلی نیز همراه بوده اند. یکی از این مسائل نسبتاً رایج که بسیاری از کاربران نیز آن را گزارش دادند، ترک خوردن ناگهانی این گلس هاست. اما این مشکل با افزایش لایه نهایی آن در نسل گذشته بهبود یافته است.

ظاهراً سامسونگ میخواهد تا در گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 4 از نسل تازه این گلس های محافظ بسیار نازک بهره ببرد. طبق گزارش های منتشر شده، نسل تازه این گلس ها دوام و مقاومت بسیار بیشتری در مقابل گلس استفاده شده در گلکسی زد فولد 3 خواهد داشت. پیش تر در گزارشی به این موضوع پرداخته شد که هر دو نمایشگر گلکسی زد فولد 4 از نظر میزان تفاوتی با نسل قبلی ندارند. گویا نمایشگر اصلی از میزان 7/56 اینچ بهره می برد که این یعنی فقط 0.01 اینچ بزرگ تر از نمایشگر اصلی زد فولد 3 است. از سوی دیگر، برای نمایشگر بیرونی هم از پنل 6/19 اینچی استفاده شده که 0.01 اینچ کوچک تر از نمایشگر بیرونی نسل قبلی محسوب می گردد.

باید دید در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری در خصوص گوشی های تاشوی تازه سامسونگ در فضای مجازی منتشر می گردد.

منبع: Sammobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ فراوری انبوه قطعات گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ فراوری انبوه قطعات گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید