کشف 35 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در بروجرد

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان خودرو و منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش 35 میلیارد ریال در بروجرد اطلاع داد.

کشف 35 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در بروجرد

حاجی محمد مهدیان نسب امروز یکم مرداد در جمع وبلاگ به آبادی اظهار کرد: در پی وصول یک فقره نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب تهران مبنی بر سرقت منزل و خودروی در تهران توسط افرادی، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه نمود: با عنایت به حساسیت موضوع در سریع ترین زمان ممکن و طی عملیات مشترک پلیس بروجرد با ماموران کلانتری قلهک تهران، متهمان در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

مهدیان نسب ادامه داد: در این عملیات سه دزد به همراه دو نفر از همدستان آنها دستگیر شدند که در بازپرسی ها و تحقیقات صورت گرفته به 85 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی به اقلام کشف شده از قبیل یک دستگاه خودروی هایما، 2 عدد شمعدونی طلایی و یک عدد ساعت تزیینی طلایی، 2 عدد جام کریستال، یک عدد سماور برنجی، 2 عدد مجسمه فرشته آنتیک،3 عدد لپ تاپ، یک عدد پلی استیشن، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی سامسونگ 40 اینچ، 2 تخته فرش ابریشم، 7 عدد تابلو فرش نفیس، 7 تخته فرش در بافت های مختلف، 8 عدد ساعت در مارک های مختلف، 4 دستگاه ریش تراش، 18 عدد عینک آفتابی و دودی،2 تخته پتو گلبافت، یک دستگاه تلویزیون 32 اینچ سامسونگ، یک دستگاه تلویزیون پاناسونیک، 2 دستگاه مخلوط کن، 2 دستگاه ترازوی هیلمن، یک دستگاه رادیو تزیینی، 10 عدد ادکلن، 2 عدد سشوار، 5 عدد زنجیر و انگشتر و دستبند بدلی، یک عدد پرینتر اچ پی، یک دستگاه چرخ خیاطی، 3 دستگاه دی وی دی، یک دستگاه قهوه ساز، یک دستگاه گیرنده دیجیتال، مقادیر زیادی لباس زنانه و مردانه، 2 عدد مخلوط کن، 19 جفت کتانی مردانه و زنانه، یک عدد آبمیوه گیری و از مخفیگاه دزدان کشف شد اشاره و مطرح کرد: اموال مکشوفه با تنظیم صورتجلسه تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به همراه نیابت اعطایی تحویل ماموران اعزامی از تهران شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف 35 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 35 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان در بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید