سولسشایر نگران اخراج از منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرمربی نروژی منچستریونایتد نگران است که در صورت ادامه فرایند ناامیدکننده از راهنمایی این تیم برکنار گردد.

سولسشایر نگران اخراج از منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از دیلی تلگراف، منچستریونایتد در جابجایی زمستانی توانست دو بازیکن به خدمت بگیرد و البته چند بازیکن خود را از دست داد. اودیون ایگالو که هفته ای 300 هزار پوند از تیم شانگهای دریافت می کرد، قبول کرد که با یک سوم قرارداد هفته ای خود به یونایتد برود تا در این تیم بازی کند.

پیش از او نیز برونو فرناندس پرتغالی راهی یونایتد شد ولی این تیم در چند پست خود با کمبود بازیکن روبرو است و از دست دادن ارلینگ هالند نیز باعث ناراحتی طرفداران یونایتد شده است.

منچستریونایتد دوشنبه شب باید در دیداری حساس برابر چلسی قرار گیرد. این تیم در حال حاضر در رده نهم است و سولسشایر نمی خواهد بدترین رتبه یونایتد در تاریخ لیگ برتر را با این تیم کسب کند.

این مربی نروژی با ابراز ناراحتی از سران یونایتد گفت: ما حداقل باید چهار بازیکن جدیدبه خدمت می گرفتیم که اینطور نشد. برای همه اولویت است تا یونایتد را بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر ببینند و این تابستان بسیار مهم است. باید در خرید بازیکن باکیفیت ثبات داشته باشیم و بتوانیم تیم را بسازیم. خرید برونو فرناندس به همین دلیل بود.

این صحبت ها در حالی است که اد وودوارد در محافل خصوصی اعلام نموده که تمایل به حضور مائوریسیو پوچتینو و اخراج اوله گنار سولسشایر را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سولسشایر نگران اخراج از منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر نگران اخراج از منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید