صدور 38 موافقت اصولی در حوزه سرمایه گذاری آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در 9 ماهه سال جاری 38 موافقت اصولی در حوزه سرمایه گذاری در استان صادر شده است.

صدور 38 موافقت اصولی در حوزه سرمایه گذاری آذربایجان غربی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، محمد عبدلی 7 دی ماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این طرح ها برابر با 2700میلیارد ریال است و با بهره برداری از این طرح ها پیش بینی می گردد برای 695 نفر اشتغال ایجاد گردد.

او اضافه کرد: همچنین در این مدت چهار مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری از جمله یک مهمان پذیر در خوی، یک سفره خانه در بوکان، یک هتل و یک مرکز گردشگری سلامت در ارومیه صادر شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده در این طرح ها برابر با 392 میلیارد ریال بوده و با اتمام این طرح ها برای 50 نفر اشتغال ایجاد می گردد.

او توضیح داد: در 9 ماهه سال جاری همچنین دو واحد گردشگری از جمله هتل کارا و مرکز سلامت و تندرسی حمام اتحادیه ارومیه به بهره برداری رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "صدور 38 موافقت اصولی در حوزه سرمایه گذاری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 38 موافقت اصولی در حوزه سرمایه گذاری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید