فضل الله : اظهارات سفیر آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان است

به گزارش وبلاگ به آبادی، نماینده مجلس لبنان اظهارات و مواضع مداخله جویانه سفیر آمریکا در کشورش را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان توصیف کرد.

فضل الله : اظهارات سفیر آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ به آبادی به نقل از العهد، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان سخنان سفیر آمریکا در کشورش را نقض آشکار و وقیحانه حاکمیت لبنان خواند و از مسئولین ذی ربط کشور و در راس آنها وزارت خارجه خواست تا فورا اقداماتی را برای اینکه سفیر آمریکا ملزم گردد به قوانین بین المللی احترام بگذارد، اتخاذ کند.

فضل الله در اظهار نظر خود رفتار خصمانه این سفیر و اهانت وقیحانه اش به دولت لبنان را به چالش کشیدن قوانین و احکام قوه قضایی کشورش دانسته و با اشاره به بعضی از طرف های هوادار آمریکا در لبنان اضافه نمود بعضی در لبنان از تجارب شکست خورده و شرط بندی های از پیش باخته خود بر روی دولت آمریکا دست بر نمی دارند.

به همین دلیل ناصیف حتی وزیر خارجه لبنان خاطرنشان کرد سفیر آمریکا در لبنان برای پاره ای توضیحات روز دوشنبه به وزارت خارجه احضار شده است.

وی که با پایگاه اطلاع رسانی العهد تبادل نظری می کرد اضافه نمود : بعد از این ملاقات بیانیه ای را صادر و این مسئله در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل ناصیف حتی وزیر خارجه لبنان خاطرنشان کرد سفیر آمریکا در لبنان برای ملاقات روز دوشنبه به وزارت خارجه احضار شده است.وی که با پایگاه اطلاع رسانی العهد تبادل نظر می کرد اضافه نمود : بعد از این ملاقات بیانیه ای صادر خواهد شد و این مسئله در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

سفیر آمریکا در بیروت که به داشتن مواضع ضد مقاومت و ضد حزب الله معروف است، طی چند ماهی که از حضورش در لبنان می گذرد بارها با اظهارات مداخله جویانه خود در امور لبنان مورد انتقاد گروه های لبنانی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فضل الله : اظهارات سفیر آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضل الله : اظهارات سفیر آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید