صدور حکم بازداشت برای 28 نفر در رابطه با پرونده انفجار مهیب بیروت

به گزارش وبلاگ به آبادی به نقل از لبنان 24، دستگاه قضائی لبنان آخرین شرایط رسیدگی به پرونده وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت را تشریح کرد. دستگاه قضائی لبنان بیان کرد که در رابطه با این پرونده برای 28 نفر حکم بازداشت صادر شده است.

صدور حکم بازداشت برای 28 نفر در رابطه با پرونده انفجار مهیب بیروت

بر اساس این گزارش، دستگاه قضائی لبنان همچنین تأکید نموده است که تحقیقات گسترده برای شناسایی علل و عوامل اصلی و اساسی وقوع انفجار مهیب بیروت همچنان ادامه دارد و به هیچ وجه متوقف نشده است.

در همین ارتباط، فادی صوان بازپرس قضائی پرونده انفجار بندر بیروت تاکید نموده است: تحقیقات در مورد انفجار مهیب بیروت و عواملی که موجب وقوع چنین حادثه ای شدند، با سرعت پیش می رود.

پیشتر الیاس عاد مدیر روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان توضیحاتی را در مورد آخرین تحولات مربوط به انفجار مهیب بندر بیروت ارائه نموده بود. وی اعلام نموده بود که این پرونده به هیچ وجه مختومه نشده و تحقیقات درباره آن همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت لبنان، به دنبال انفجار مهیب بیروت بیش از 200 نفر کشته و حدود 8 هزار نفر نیز به شدت زخمی شدند. به دنبال وقوع این انفجار حسان دیاب از پست نخست وزیری کناره گیری کرد. درحال حاضر نیز سعد الحریری نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صدور حکم بازداشت برای 28 نفر در رابطه با پرونده انفجار مهیب بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم بازداشت برای 28 نفر در رابطه با پرونده انفجار مهیب بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید