وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف است

به گزارش وبلاگ به آبادی، طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان و بعضی مناطق هرمزگان، در بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف است

وبلاگ به آبادی: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی، طی سه روز آینده در جنوب سیتان و بلوچستان و کرمان و برخی مناطق هرمزگان، در بعد ازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

روز پنج شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر در برخی مناطق استان های گیلان و مازندران افزایش ابر، بارش پراکنده و کاهش دما و در بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

در روز آدینه در استان های واقع در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده، در نیمه غربی خراسان شمالی بارش پراکنده و همچنین در شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل دربعد ازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید ادامه خواهد داشت که با افزایش سرعت وزش باد، احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات وجود دارد.

منبع: توریسم آنلاین

به "وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در بعضی مناطق کشور، آسمان تهران صاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید