پیش بینی آب و هوای ایران در 3 روز آینده ، رگبار پراکنده در بعضی منطقه ها ، سردترین شهر ایران اینجاست

به گزارش وبلاگ به آبادی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور در 3 روز آینده شرح داد.

پیش بینی آب و هوای ایران در 3 روز آینده ، رگبار پراکنده در بعضی منطقه ها ، سردترین شهر ایران اینجاست

به گزارش وبلاگ به آبادی آنلاین، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اظهار کرد: طی سه روز آینده در برخی منطقه ها شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می دهد. در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد پدیده حاکم است و در سایر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: امروز (27 مرداد) در آذربایجان غربی، آدینه (28 مرداد) در شمال آذربایجان غربی، لرستان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

وی ادامه داد: شنبه (29 مرداد) در ارتفاعات زاگرس واقع در استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و غرب اصفهان بعلاوه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه (30 مرداد) علاوه بر این منطقه ها در ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده رخ می دهد.

ضیائیان اضافه کرد: دوشنبه (31 مرداد) در آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

وی در ادامه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (28 مرداد) صاف، از بعدازظهر افزایش باد، گاهی کمی ابری با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (29 مردادماه) صاف، از بعدازظهر کمی ابری تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در انتها گفت: طی امروز و فردا (27 و 28 مرداد) اهواز با دمای 48 و 47 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 8 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش بینی آب و هوای ایران در 3 روز آینده ، رگبار پراکنده در بعضی منطقه ها ، سردترین شهر ایران اینجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آب و هوای ایران در 3 روز آینده ، رگبار پراکنده در بعضی منطقه ها ، سردترین شهر ایران اینجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید