چرخابی: دایی باید به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد، رقابت پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر ادامه دارد

به گزارش وبلاگ به آبادی، کارشناس فوتبال ایران می گوید که فدراسیون فوتبال باید به هر بهانه ای علی دایی را به تیم ملی بیاورد تا در کنار اسکوچیچ حضور داشته باشد.

چرخابی: دایی باید به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد، رقابت پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر ادامه دارد

حسین چرخابی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ به آبادی، درباره ملاقات فولاد و سپاهان که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: انتظاری وجود نداشت که هر دو تیم بازی مجذوب کننده و دیدنی در گرمای اهواز ارائه دهند. در چنین شرایطی موقعیت های دو تیم به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید.

وی اضافه نمود: تعیین بود که تفکر نویدکیا برد بود، چون تیمش در حمله آرایش 3-3-4 می گرفت و از بالا پرس می کرد. با این وجود بازیکنان تفکرات نویدکیا را نداشتند و خیلی در پی برد نبودند، مخصوصا در جناح چپ که سپاهان کارآیی لازم را نداشت. در نیمه اول سپاهان بهتر کار کرد و یکی دو موقعیت داشت که البته استفاده نکرد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: فولاد چند غایب داشت ولی نبود بازیکنانش خیلی احساس نشد. جانشین فروزان در دروازه عملکرد خوبی داشت با این حال نبود شیمبا روی کار فولاد خیلی تاثیرگذار گذاشته بود. اعتقاد دارم فولاد در نیمه دوم بهتر کار کرد و حتی می توانست به گل برسد. نورافکن و محبی در سمت چپ روز خوب شان را سپری نکردند و در طرف مقابل در فولاد احمدزاده و پاتوسی از سمت راست به خوبی حمله کردند. در نیمه دوم فولاد جلوتر آمد و بهتر از سپاهان کار کرد.

وی درباره اینکه با 2 امتیازی که سپاهان از دست داد از پرسپولیس در صدر جدول عقب افتاد، توضیح داد: واقعا در این گرما بازی کردن سخت بود. همین مشکل را پرسپولیس دارد و باید در خوزستان با فولاد بازی کند. بازی ساده ای برای پرسپولیس هم نخواهد بود و مطمئن باشید رقابت بین پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر ادامه دارد. هر دو تیم امتیازاتی از دست خواهند داد و اصلا چیزی تمام نشده است.

این کارشناس فوتبال درباره ماندنی شدن اسکوچیچ در تیم ملی، گفت: تصمیم درستی گرفته شده است. وقتی یک مربی پیروز عمل می نماید دلیلی برای تغییر وجود ندارد. مربی قبلی تیم ملی (ویلموتس) ما را به اما و اگر انداخت ولی اسکوچیچ با حداکثر امتیاز تیم را به مرحله بعد برد. آیا فدراسیون در صورت جدایی اسکوچیچ می توانست تضمین دهد که تیم از این مرحله صعود می نماید؟

چرخابی درباره اینکه آیا اضافه شدن یک دستیار خارجی می تواند به اسکوچیچ یاری کند، یادآور شد: مربیان ایرانی خیلی خوبی داریم و تیم ملی می تواند از سرمربیان شاغل در لیگ هم در کنار اسکوچیچ استفاده کند. اکنون تیم ملی دستیاران خوبی دارد، کریم باقری و وحید هاشمیان خیلی خوب هستند و فکر می کنم از بین سرمربیان لیگ برتر یک دستیار دیگر هم می تواند به تیم ملی اضافه گردد.

وی گفت: علی دایی را باید به هر بهانه ای مثل مدیر فنی به تیم ملی بیاوریم چرا که قطعا به نفع تیم خواهد نمود. تیم ملی از حضور باقری سود برد و حضور فردی مثل علی دایی هم صددرصد مفید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چرخابی: دایی باید به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد، رقابت پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخابی: دایی باید به کادر فنی تیم ملی اضافه گردد، رقابت پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید