کارلوس آلبرتو بعد از پیوستن به پدیده: امیدوارم سهمیه آسیا بگیریم

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از سایت باشگاه پدیده، کارلوس آلبرتو چاوریا (چوچو)، خرید جدید تیم بزرگسالان این باشگاه امروز با عقد قراردادی، رسماً به تیم پدیده شهرخودرو پیوست.

کارلوس آلبرتو بعد از پیوستن به پدیده: امیدوارم سهمیه آسیا بگیریم

وی در مورد حضور در لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم فوتبال پدیده گفت: با فوتبال ایران بیگانه نبودم. حالا هم از اینکه به پدیده پیوستم مسرورم و امیدوارم بتوانیم در انتها فصل، با کسب نتایج خوب، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.

کارلوس توضیح داد: اسم کامل من کارلوس آلبرتو چاوریا رودریگز است اما دوست دارم من را چوچو صدا بزنند. از روزی که برای پیوستن به این تیم با من مذاکره شد، در رابطه با این تیم تحقیق کردم، در رابطه با آقای گل محمدی شناخت خوبی پیدا کردم و می دانم وی از مربیان بادانش فوتبال ایران است و سابقه حضور و گلزنی در جام جهانی را هم در کارنامه دارد. از اینکه به پدیدهپیوسته ام مسرورم و امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم رضایت مدیریت، کادرفنی و طرفداران این تیم را به دست آورم. با تمام وجودم برای تیم پدیده شهر خودرو کوشش می کنم و در خدمت کادر فنی خواهم بود تا بتوانیم با هم سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

بازیکن تهاجمی تیم پدیده توضیح داد: شرایط جدول لیگ ایران خاص است و باید با چند تیم برای رسیدن به هدفمان بجنگیم. 6 بازی بیشتر تا انتها فصل باقی نمانده و سعی می کنم خیلی زود با هم تیمی هایم هماهنگ شوم. پدیده تیم پرطرفداری است. وقتی ویدئوی بازی های خانگی این تیم و همچنین استقبال خوب طرفداران در فضای مجازی را دیدم، خیلی مسرور شدم و برای دیدار با آنها در روز بازی خانگی این تیم در برابر نفت مسجدسلیمان لحظه شماری می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارلوس آلبرتو بعد از پیوستن به پدیده: امیدوارم سهمیه آسیا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس آلبرتو بعد از پیوستن به پدیده: امیدوارم سهمیه آسیا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید