کلوپ: خوشحالم که دوباره پای صلاح به گلزنی باز شد، نمی دانم چرا برای گل اول مان خوشحالی نکردیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرمربی لیورپول پیروزی تیمش مقابل ساوتهمپتون که امید قهرمانی را برای قرمزپوشان مرسی ساید زنده نگه داشت، رضایت بخش و درخشان توصیف کرد.

کلوپ: خوشحالم که دوباره پای صلاح به گلزنی باز شد، نمی دانم چرا برای گل اول مان خوشحالی نکردیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، یورگن کلوپ پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (آدینه) لیورپول در خانه ساوتهمپتون در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس که باعث صعود موقت این تیم به صدر جدول رده بندی شد به وبلاگ به آبادی گفت: ذهنیت لیورپول درخشان بود. وقتی به اینجا آمدیم، می دانستیم که ساوتهمپتون از زمانی که هدایتش به رالف (هازن هوتل) سپرده شده، تیم دردسرسازی بوده و با آگاهی از این موضوع بازی کردیم. همه از ما انتظار بردن این بازی را داشتند و خودمان هم سه امتیازش را احتیاج داشتیم. می دانستیم دریافت این امتیازات چقدر سخت است و شما هم خودتان آن را دیدید.

کلوپ ادامه داد: سیستم بازی حریف 1-5-4 بود و ما مقابل 9 نفر بازی می کردیم. خودتان دیدید که ما توپ های زیادی را به محوطه جریمه حریف می رساندیم اما نمی توانستیم موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم و در سمت مقابل یک ضد حمله شکل می گرفت. حریف گلی زد که استحقاقش را داشت اما بعد از دریافت آن گل ما خودمان را با شرایط بازی تطبیق دادیم، فضاهای بیشتری داشتیم و یک گل زدیم و از آن به بعد روی غلتک افتادیم.

محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول گل دوم این تیم را به ثمر رساند که این پنجاهمین گل او در لیگ برتر از زمان پیوستنش به این تیم در تابستان سال 2017 بود که یک رکورد محسوب می گردد. همچنین با این گل، ناکامی صلاح برای گگرددن دروازه رقبا که هشت بازی به طول انجامیده بود به خاتمه رسید.

کلوپ در این خصوص هم مطرح نمود: من هرگز در توانایی ها صلاح و فوق العاده بودن او شک نداشته ام. این پنجاهمین گل او برای لیورپول بود که آمار فوق العاده ای است. به عنوان یک مهاجم، شما موقعیت هایی برای گلزنی به دست می آورید اما مهاجمان هم آدم هستند و گاهی ممکن است اوضاع بر وفق مرادشان نباشد و گاهی همه چیز برای آنها روبه راه است. برای ما گل نزدن او در بازی های اخیر دغدغه نبود اما الان که دوباره پایش به گلزنی باز شده ما خیلی خرسندیم.

سرمربی آلمانی لیورپول سپس گفت که در خرسندی نکردن نبی کیتا، پس از زدن گل اول لیورپول که اولین گل او برای این تیم بود، جنجالی نمی بیند. او تأکید کرد: من دقیقاً نمی دانم که چرا آنها خرسندی نکردند. قطعاً این موضوع هیچ ربطی به نبی نداشت. بازیکنان در رختکن تیم واقعاً برای او خرسند بودند و او را در آغوش می دریافتد. زمانی که نبی گل را زد بازی یک - یک مساوی شد اما ما می خواستیم بازی را ببریم و ظاهراً به همین دلیل بود که تیم برای آن گل دیوانه وار خرسندی نکرد، چون هنوز باید گل های دیگر می زدیم. با این حال گل اول مان برای ما لحظه ای فوق العاده را ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: خوشحالم که دوباره پای صلاح به گلزنی باز شد، نمی دانم چرا برای گل اول مان خوشحالی نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: خوشحالم که دوباره پای صلاح به گلزنی باز شد، نمی دانم چرا برای گل اول مان خوشحالی نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید