کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ایوب پیغمبر مشخص تکلیف می گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ایوب پیغمبر معین تکلیف می گردد.

کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ایوب پیغمبر مشخص تکلیف می گردد

علی مستوفیان توضیح داد: جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در مورد تعمیر، نگهداری و واگذاری کانکس های مجاور امامزاده ایوب پیغمبر (ص) برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی تکمیل و توسعه زیرساخت های گردشگری را عامل مؤثر در جذب و ماندگاری مسافر دانست و گفت: منطقه نمونه ملی گردشگری ایوب پیغمبر با وجود چشمه های آبگرم و بقعه ایوب پیامبر (ص) همه ساله میزبان زائران و مسافران است.

مستوفیان ادامه داد: با برنامه ریزی، تهیه طرح مطالعاتی راهبردی، هم افزایی بین بخشی و مشارکت سرمایه گذار می توانیم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی منطقه و توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

او اضافه کرد: روستای ایوب پیامبر واقع در دهستان گیفان و 86 کیلومتری شمال بجنورد، مکان دیدنی است که به سبب چشمه های جوشان آب گرم گردشگران را به سوی خود می کشاند.

آب گرم ایوب که در فاصله 7 کیلومتری مرکز دهستان واقع شده، تنها آب گرم طبیعی موجود در استان خراسان شمالی است که از دیرباز زائران و مسافرانی را از دور و نزدیک به سمت خود می کشانده است. این آب گرم روی تپه ای به ارتفاع 300 متر از سطح دره گیفان واقع شده است.

منبع: همگردی

به "کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ایوب پیغمبر مشخص تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپینگ گردشگری منطقه نمونه ایوب پیغمبر مشخص تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید