جشنواره جاده ابریشم، پل ارتباطی کشورهای منطقه

به گزارش وبلاگ به آبادی، نخستین و بزرگ ترین فستیوال بین المللی جاده ابریشم با حضور کشورهای مطرح دنیا، برای نخستین بار در ایران برگزار می گردد.

جشنواره جاده ابریشم، پل ارتباطی کشورهای منطقه

نخستین و بزرگترین فستیوال فرهنگی، هنری، گردشگری، مالی، بازرگانی، علمی بین المللی جاده ابریشم با حضور کشورهای مطرح دنیا برای نخستین بار در ایران برگزار می گردد. این جشنواره با همکاری میراث فرهنگی و به دبیری سروین سادات سری برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف این جشنواره، معرفی و حمایت از کالای ایرانی، ایجاد بستری مناسب برای صادرات صنایع دستی به دیگر کشورها، تبادل هنر و فرهنگ ایران و تبادل فناوری های نوین علمی که به وسیله جوانان ایران به ثبت رسیده، با کشورهای حوزه جاده ابریشم و دیگر کشورهای میهمان جشنواره است.

جشنواره جاده ابریشم با رویکرد صلح دنیای از روز 4 آذر، ساعت 19 با حضور سفرای کشورهای جاده ابریشم و حاشیه دریای مدیترانه، مدیران سازمان ها و فعالان مالی، اعضای اتاق بازرگانی تهران و اعضای اتاق بازرگانی ایران، اعضای اتاق های مشترک بازرگانی از کشورهای مختلف، صادرکنندگان برتر و تولیدکنندگان برتر، بزرگان عرصه فرهنگ و هنر و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کاخ سعد آباد تهران افتتاح خواهد شد.

عکس: خبرگزاری پانا

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر

به "جشنواره جاده ابریشم، پل ارتباطی کشورهای منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره جاده ابریشم، پل ارتباطی کشورهای منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید