کمیته ملی المپیک صد درصد بودجه 98 فدراسیون ها را پرداخت می کند

به گزارش وبلاگ به آبادی، کیکاووس سعیدی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه مرحله سوم تخصیص بودجه به فدراسیون ها یکشنبه انجام شد، گفت: در این مرحله از تخصیص 24 فدراسیونی که اقدام به افتتاح حساب جدید در بانک مرکزی کرده اند، بودجه خود را دریافت کردند. میزان پرداختی به سایر فدراسیون ها و از جمله فوتبال هم مشخص است و به محض افتتاح حساب و اعلام شماره آن، واریز خواهد شد.

کمیته ملی المپیک صد درصد بودجه 98 فدراسیون ها را پرداخت می کند

وی ادامه داد: تخصیص بودجه به فوتبال در هیات اجرایی تصویب شده است اما رقم آن مشخص نیست. فقط اینکه میزان تخصیص از سال گذشته که 240 میلیون تومان بود نباید کمتر باشد.

خزانه دار کمیته ملی المپیک با بیان اینکه با پرداخت مرحله سوم بودجه به فدراسیون ها میزان تخصیص به هر یک از آنها 90 درصد شد، گفت: تلاش کمیته ملی المپیک این است که بودجه پرداختی به فدراسیون ها از محل اعتبارات سال جاری را به صد درصد برساند و قطعا این کار را انجام خواهد داد. از طریق دریافت منابع جدید مالی یا صرفه جویی به طور حتم بخش باقی مانده بودجه فدراسیون ها در ماه های آینده به حساب شان واریز می شود.

سعیدی همچنین در مورد لحاظ شدن بودجه ویژه برای فدراسیون های صاحب سهمیه المپیک گفت: کشتی و بسکتبال فدراسیون هایی هستند که بخشی از اعتبارات خود از این محل را گرفته اند. این دو فدراسیون به ترتیب 250 و 200 میلیون تومان دریافت کرده اند. البته کمیته ملی المپیک به والیبال هم بابت قهرمانی در آسیا 200 میلیون تومان پرداخت کرده است.

ذی حساب کمیته ملی المپیک تاکید کرد: بودجه ویژه برای فدراسیون های المپیکی در دو مرحله به حساب شان واریز می شود اما اینکه هر فدراسیون دقیقا چه میزان دریافتی خواهد داشت، مشخص نیست ضمن اینکه قاعدتا میزان پرداختی به فدراسیون های المپیکی یکسان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کمیته ملی المپیک صد درصد بودجه 98 فدراسیون ها را پرداخت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی المپیک صد درصد بودجه 98 فدراسیون ها را پرداخت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید