25 مدل پارتیشن اداری نو و زیبا مناسب برای شرکت های تجاری

به گزارش وبلاگ به آبادی، حتما می دانید که پارتیش های اداری برای معین فضای معین در هر بخش مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از مدل پارتیشن اداری نو و کاربردی می تواند به استفاده بهینه از فضا در ادارجات یاری بسیار زیادی کند. همچنین محیطی خصوصی و لازم برای کارمند یا کارمندان هر بخش بوجود آورد تا با احساس آرامش و امنیت بیشتری به کار خود مشغول شوند. پارتیشن های اداری در فرمت ها و شکل های بسیار متنوعی طراحی و فراوری شده اند، هر کدام از این پارتیشن ها می توانند بر اساس نیازهای مصرف کننده تجاری، شخصی سازی شوند. برای مثال بعضی پارتیشن ها دارای خطوط صاف و مستقیم هستند در حالی که بعضی دیگر منحنی شکل بوده و از انحناهای ظریفی بهره می برند. علاوه بر شکل، جنس مواد سازنده پارتیشن هم تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد، بعضی ساده و چوبی هستند و بعضی دیگر شیشه ای. در ادامه با انواع مدل ها همراه با عکس آشنا خواهید شد.

25 مدل پارتیشن اداری نو و زیبا مناسب برای شرکت های تجاری

پارتیشن های ساده و یک تکه که به نام پارتیشن های سرتاسری هم شناخته می شوند عمدتا از جنس پلاستر بورد هستند یعنی یک صفحه گچی که بین دو صفحه پلیمری و غیره قرار می گیرند. این صفحات در مقدار های مختلف برش داده شده و از طریق فریم های آلومینیومی محکم می شوند. البته در این نوع پارتیشن می گردد از فریم ها یا پنل های چوبی هم استفاده کرد. از آنجایی که این پارتیشن ها سرتاسری هستند هیچ دیدی به اطراف ندارند و بنابراین یک فضای بسته، خصوصی و آکوستیک ایجاد می نمایند. از مزیت های این پارتیشن ها مقاومت آنها در برابر آتش سوزی و بعلاوه تنوع آنها در رنگ و طرح های مختلف است.

در رده بعدی پارتیشن های شیشه ای هستند، این مدل پارتیشن اداری برای ایجاد فضای باز و آزاد در ادارجات مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و در عین حال فضایی احاطه شده برای کارمندان هم فراهم می نماید. این گزینه برای ادارهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است. پارتیشن های شیشه ای به راحتی قابلیت شخصی سازی دارند و می توانند برا اساس اهداف شرکت یا اداره مانند تبلیغ برند یا فرهنگ کاری مورد استفاده قرار بگیرند. بعضی پارتیشن ها، کاملا شیشه ای هستند و بعضی دیگر در ترکیب با مصالح دیگر مانند فریمها چوبی، آلومینیومی و استیل ساخته می شوند. البته خود مدل های شیشه ای، در انواع دو جداره و سه جداره هم فراوری می شوند.

پارتیشن های جمع شونده سیستم دیگری از پارتیشن ها هستند که از پنل های جدا و چند تکه که از طریق لولا به یکدیگر قفل می شوند تشکیل شده اند. وقتی پارتیشن باز شده و ثابت می شوند هر کدام از پنل ها نقش یک دیوار یا جدا نماینده را ایفا می نماید. این پنل ها موقتی بوده و می توانند هر موقعی که به فضای بیشتر احتیاج بود آنها را جمع کرد. این نوع پارتیشن ها در اتاق دیدار جهت بحث و تعاملات رسمی مناسب زیرا به فضا، قابلیت انعطاف پذیریی بالایی می دهد که می تواند برای کارهای عملی متعددی مورد استفاده قرار بگیرد. پارتیشن های جمع شونده عایق خوبی برای صدا هستند و در پنل های چوبی یا پارچه ای هم فراوری می شوند.

مدل پارتیشن اداری

پارتیشن استیل هم نوع دیگر از پارتیشن ها هستند که برای کارخانجات، انبارخانه ها و بعلاوه بعضی ادارجات مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های استیل بیشتر از لحاظ ظاهری برای ادارجات مهم هستند زیرا ظاهری امروزی و صنعتی به محیط کار می دهند. البته ناگفته نماند که پارتیشن های استیل در بین تمامی موارد دیگر، از مقدار امنیت بسیار بالاتری برخوردار است در نتیجه برای شرکت هایی که در حیطه های حساس با خطرپذیری بالا فعالیت می نمایند بسیار مناسب، کاربردی و در مواردی حیاتی هستند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

مدل پارتیشن تازه اتاق نشیمن مناسب آپارتمان های کوچک

دکوراسیون محیط اداری کوچک با طراحی شیک و کاربردی / عکس

مدل میز کنفرانس اداری با طرح و شکل مجلل و لوکس سال 2015

دکوراسیون داخلی محیط اداری با چیدمانی مدرن و کاربردی

پارتیشن بندی دکوراسیون داخلی با مدل دکوراتیو و زیبا / پارتیش بندی منزل

مدل پارتیشن اداری بغیر از جداسازی فضای کار و قسمت بندی محیط برای کارهای دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرند مثلا بخشی نازیبا از اداره یا اتاق هایی که نباید در دید باشند مانند اتاق بایگانی و نگهداری فایلها، از طریق پارتیشن ها به خوبی پوشانده می شوند. برای اینکه یک مدل پارتیشن اداری بخوبی اجرایی گردد باید یک تصویر مناسب و دقیق از فضاهای اداری داشته باشید. پارتیشن باید محیط کاری را بهبود ببخشد و برای کارمندان فضای شخصی و کارآمد را همزمان به ارمغان آورد. در پارتیشن بندی باید به مقدار فضا و اتاق ها توجه بسیار خاصی داشته باشید، برای مثال دیوار بندی و پنل گذاری اتاق کوچک سریعا اتاق را از شکل منظم خود خارج نموده و چهره ای شلوغ و گرفته به آن می دهد.

مدل پارتیشن اداری

منبع: اتاق

به "25 مدل پارتیشن اداری نو و زیبا مناسب برای شرکت های تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مدل پارتیشن اداری نو و زیبا مناسب برای شرکت های تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید