5 مورد از بهترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، کوشی آداسی یکی از شهرهای ساحلی و بسیار تماشایی همسایه غربی ما کشور ترکیه بوده که هر سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. خوشبختانه این تعداد بالای مسافر باعث شده تا امکانات کامل و متنوعی برای مسافران با سلیقه ها و بودجه های متفاوت فراهم گردد. تنوع هتل های شهر هم زیاد است و انتخاب های زیادی با مبلغ مورد نظر پیش رویتان دارید. در این مطلب با خبرنگاران همراه شوید تا بهترین هتل های کوشی آداسی (5 ستاره) را به شما معرفی کنیم. هتل هایی یوآل که تمامی سرگرمی ها و خدمات ممکن را فراهم نموده اند و دیگر نیازی به هزینه بیشتر یا حتی خارج شدن از هتل هم نخواهید داشت. برای رزرو این فهرست هتل های کوش آداسی یا سایر هتل ها به وبسایت ما مراجعه کنید.

5 مورد از بهترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟

1- هتل رامادا و سوییت هایش، بهترین هتل کوش آداسی از نظر مسافران

یکی از بهترین هتل های کوشی آداسی که از نظر مخاطبان سایت پرکاربر Booking بالاترین امتیاز شهر را کسب نموده است. Ramada Hotel & Suites Kusadasi هتل 5 ستاره شهر دارای ساحل اختصاص، استخر روباز فصلی، باشگاه بدنسازی و خدمات Uall است. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو می نماید و امکان اتصال به اینترنت بی سیم رایگان برای مهمانان فراهم شده است. کارمندان هتل می توانند به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی با شما صحبت نمایند. ضمناً اتاق ها عایق صدا هستند و سر و صدای اطراف مانع بهم خوردن آرامشتان نمی گردد.

  • وبسایت هتل رامادا کوش آداسی: ramadahotelkusadasi
  • تلفن هتل رامادا کوش آداسی: 902566113300+
  • آدرس هتل رامادا کوش آداسی:Türkmen .Mah. Bayraklıdede Mev.Selçuk Bl.No:1 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

2- هتل دابل تری بای هیلتون، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کوشی آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Kusadasi) هتلی 5 ستاره که کنار بندر تفریحی کوش آداسی قرار گرفته و دارای استخر سرپوشیده، استخر فضای باز، مرکز ورزشی 24 ساعته، رستوران روی پشت بام همراه چشم انداز دریای اژه و شهر است. استفاده از اینترنت بی سیم رایگان نیز در تمام محوطه امکان پذیر است.

رستورانی بین المللی که که انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای تمامی وعده های غذایی اصلی و میان وعده ها سرو می نماید. پنجره هایی تمام قد، طراحی مدرت و بالکن اتاق های آن را رویایی ساخته و لوازمی مانند حوله حمام، لوازم بهداشتی و سشوار نیز داخلشان قرار داده شده است.

  • وبسایت هتل رامادا کوش آداسی: doubletree3.hilton
  • تلفن هتل رامادا کوش آداسی: 902566336060+
  • آدرس هتل رامادا کوش آداسی: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

3- کرومار افسوس، بهترین هتل یوآل کوشی آداسی

بی جهت نیست که کرومار افسوس (Korumar Ephesus Beach) یکی از هتل های خوب ترکیه با کیفیت خدماتی در بالاترین کلاس های جهانی است. هتلی یوآل که 7 کیلومتر با بندر تفریحی فاصله دارد. حمام سنتی، جکوزی، سونا و مرکز اسپا بخشی از قدمات آرامش بخش هتل هستند.

تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، فضای نشستن، بالکن، کتری برقی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. اگر تمایل داشته باشید شاتل فرودگاهی (با هزینه اضافه) دنبال شما تا فرودگاه خواهد آمد. هتل دارای چهار رستوران با نام ها The Restaurant، Zeytin Restaurant، Roka Restaurant وSafran Restaurant است. یادتان باشد که برای استفاده رایگان از رستوران های انتخابی از منو همان روز اول ورود به هتل باید رستوران را رزرو (البته تعداد دفعات آن بستگی به مدت زمان اقامتتان در هتل دارد) کنید.

  • وبسایت هتل رامادا کوش آداسی: korumarephesus
  • تلفن هتل رامادا کوش آداسی: 902328931313+
  • آدرس هتل رامادا کوش آداسی: Atatürk Mah. No:16 Pamucak Mevkii Selçuk, Izmir, 35920 Kusadası, Turkey

4- پالم وینگز افسوس، تجربه ای فراموش نشدنی در بهترین هتل های کوشی آداسی

هتل پالم وینگز افسوس (Palm Wings Ephesus Beach Resort) مجموعه ای بزرگ در دل جنگل و سواحل دریای اژه است. اتاق های مدرن همراه با 11 استخر، زمین تنیس، حمام بخار ترکی، ساحل اختصاصی همراه با تخت و چتر آفتاب گیر تنها بخشی از امکانات آن هستند.

کف اتاق ها پارکت شده و دارای کتری برقی، مینی بار، کانال ماهواره، تراس خصوصی با چشم انداز دریا یا باغ است. داخل هتل 6 رستوران و 7 کافی شاپ فعالند و می توان گفت با کمبود گزینه برای خوردن غذا روبرو نخواهید شد. منو مخصوص بچه ها و رژیم های غذایی خاص هم در نظر گرفته شده است.

سرگرمی های آن شامل اسکواش، بسکتبال، زمین تنیس، والیبال ساحلی، جت اسکی، قایق سواری، غواصی، زمین بازی بچه ها، استخر بچه ها، کلاب بچه ها، پارک آبی، کتابخانه، دارت، کارائوکه، اتاق بازی و ورزش گروهی اروبیک می گردد.

  • وبسایت هتل رامادا کوش آداسی: ephesus.palmwings
  • تلفن هتل رامادا کوش آداسی: 902328931096+
  • آدرس هتل رامادا کوش آداسی: Efes Antik Şehir Plajı Kuşaadası Yolu Pamucak Mevkii, 35920 Kusadası, Turkey

5- رامادا ریزورت، بهترین هتل کوشی آداسی برای علاقه مندان به گلف

رامادا ریزورت (Ramada Resort Kusadasi & Golf) هتل 5 ستاره در سواحل کوش آداسی است که صندلی محکمی در میان برترین ها دارد. ساحل اختصاصی، 5 استخر روباز، اسپای لوکس، سونا، حمام بخار، جکوزی و پارک آبی تفریحات آبی هتل هستند. زمین بازی گلف مجموعه هواداران زیادی دارد و البته امکان بازی تنیس هم فراهم شده است.

در سراسر محوطه امکان اتصال به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان برای مهمانان فراهم شده است. هتل یوآل که چشم انداز بالکن اتاق هایش رو به دریای اژه است و داخلشان تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، فضای مناسب نشستن، گاو صندوق، دمپایی، کتری برقی، حوله، لوازم بهداشتی و ساعت قرار داده شده است.

از جمله سرگرمی های رامادا باید به بیلیارد، میز تنیس، دارت، ورزش های آبی، اتاق بازی، کلاب بچه ها، زمین بازی بچه ها و سرگرمی های عصرگاهی اشاره نمود.

  • وبسایت هتل رامادا کوش آداسی: ramadaresortkusadasi.com
  • تلفن هتل رامادا کوش آداسی: 902566111100+
  • آدرس هتل رامادا کوش آداسی: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

آیا کوش آداسی فرودگاه دارد؟

خیر بیشتر مسافران برای اقامت در بهترین هتل های کوش آداشی به فرودگاه عدنان مندس ازمیر در فاصله 100 کیلومتری می روند. اگر تور خود را از وبلاگ به آبادی تهیه کنید بیشتر اوقات هزینه پرداخت شده شامل ترنسفر فرودگاهی از فرودگاه تا هتلتان هم می گردد.

در این مطلب 5 مورد از بهترین هتل های کوشی آداسی را معرفی کردیم که می توانند تعطیلاتی بیاد ماندنی و سرشار از آرامش را برایتان رقم بزنند. اگر دنبال مقصدی برای برطرف خستگی های کاری و فراموش کردن زندگی پر مشغله شهری امروز هستید بهترین پیشنهاد برایتان هتل های ساحلی و البته شهر کوش آداسی در ترکیه هستند. برای خرید پرواز ازمیر هم از این لینک بهره ببرید. در صورتی که تا به حال تجربه اقامت در بهترین هتل های کوشی آداسی را داشته اید در ادامه آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت

به "5 مورد از بهترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد از بهترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید