اجرای روزانه ضدعفونی تاکسی ها در رفسنجان

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان گفت: طرح ضدعفونی تاکسی ها در سطح شهر رفسنجان به صورت روزانه درحال اجرا است.

اجرای روزانه ضدعفونی تاکسی ها در رفسنجان

محمدرضا سلمانی در جمع وبلاگ به آبادی اظهار کرد: پس از اجرای طرح ضدعفونی اتوبوس های شهری و پایانه ها توسط شهرداری که کماکان ادامه خواهد داشت، طرح ضدعفونی تاکسی ها نیز شروع شده است.

وی با بیان اینکه تمام تاکسی هایی که در شهررفسنجان فعال هستند باید با همکاری رانندگان ضدعفونی شوند، توضیح داد: این طرح در سطح شهر به منظور ارتقای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه اجرا می گردد.

سلمانی با بیان اینکه نظافت و ضدعفونی مستمر برای ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می پذیرد گفت: تمهیدات پیشگیرانه مختلفی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی پیش بینی شده که شست وشو و ضدعفونی متعدد محیط اتوبوس های درون شهری و پایانه ها از آن جمله به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهری شهرداری رفسنجان فعالیت اتوبوس ها و تاکسی های که وظیفه جابجایی روزانه هزاران نفر از شهروندان برعهده دارند را یادآور شد و اضافه کرد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می تواند خاطری آسوده برای شهروندان استفاده نماینده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی را به ارمغان آورد.

سلمانی همچنین به توزیع ماسک و دستکش بین ناوبران اشاره و بیان نمود: آموزش ها و دستورالعمل های بهداشتی از شیوه های مختلف در اختیار رانندگان قرار گرفته و نکات و هشدارهای لازم در این زمینه اطلاع رسانی می گردد و همچنین برنظافت ایستگاه های اتوبوس نظارت کامل وجود دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان اعلام کرد: فرایند های بهداشتی و ضدعفونی جهت پیشگیری از بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد یافت و از شهروندان می خواهم که توصیه های بهداشتی جدی بگیرند و رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای روزانه ضدعفونی تاکسی ها در رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای روزانه ضدعفونی تاکسی ها در رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید