استند دیجیتال لیزری تشخیص تب ساخته شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، استند تشخیص تَب دیجیتال لیزری به همت یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی، طراحی و ساخته شد.

استند دیجیتال لیزری تشخیص تب ساخته شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ به آبادی از روابط عمومی وزارت علوم، استند دیجیتال لیزری تشخیص تب در پارک علم و فناوری استان مرکزی طراحی و ساخته شد.

شهریار موبدی نماینده این واحد فناور، در حاشیه بهره برداری از این دستگاه، گفت: این گروه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و همیاری با دانشگاه علوم پزشکی، به منظور تسریع در شناسایی و کنترل مبتلایان به ویروس کووید -19 (کرونا)، با به کارگیری توان فنی و مهندسی اعضای خود، پیروز به طراحی و ساخت استند تشخیص تَب دیجیتال لیزری و اخذ مجوزها و تأییدیه های لازم از دانشگاه علوم پزشکی اراک، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل استاندارد استان مرکزی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی استفاده گسترده از این دستگاه در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین مراکز اداری کشور، اظهار داشت: تأییدیه قیمت فروش این محصول نیز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت شده است و فراوری انبوه آن به میزان 300 دستگاه در هفته شروع شده است و امیدواریم با عرضه این دستگاه بخشی از احتیاج کشور در حوزه تشخیص این بیماری را مرتفع نماییم.

لازم به ذکر است این دستگاه قابلیت نصب و استفاده در کلیه مکان های عمومی از جمله بانک ها، بیمارستان ها، داروخانه ها، درمانگاه ها، ادارات، دانشگاه ها و … را دارا بوده و بدون احتیاج به اپراتور، قادر به تشخیص دقیق دمای بدن افراد به صورت غیرتماسی می باشد و ضمن نمایش دقیق دمای بدن فرد بر روی نمایشگر، در صورت بالا بودن درجه حرارت، نسبت به اعلام هشدار دیداری و شنیداری عمل می کند.

انتهای پیغام/4112/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "استند دیجیتال لیزری تشخیص تب ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استند دیجیتال لیزری تشخیص تب ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید