بارش برف و باران در تهران

به گزارش وبلاگ به آبادی، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان تهران طی چهار روز آینده ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران و برف پیش بینی می گردد.

بارش برف و باران در تهران

به گزارش ایسنا، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی امروز (10آذر)، آسمانی نیمه ابری گاهی با وزش ملایم باد و به علت پایداری جو در منطقه ها پرتردد شهری و صنعتی، با کاهش کیفیت هوا و غبار آلود پیش بینی می گردد.

از امشب با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر فردا تا عصر آدینه (12آذر) در سطح استان بارش باران و وزش باد در پاره ای از نقاط گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در بخش های شمالی استان بارش باران و برف در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

بعلاوه از پنجشنبه شب (11آذر) تا بامداد یکشنبه (14آذر) کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین 7 تا 10 درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می گردد.

از پنجشنبه شب (11آذر) تا صبح آدینه (12آذر) بارش باران و برف به صورت میانه و گاهی شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای1- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (11آذرماه) ابری همراه با غبارصبحگاهی و به تدریج وزش باد در بعد از ظهربارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای 17 و5 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

آسمان مرکز پس فردا (12آذرماه) ابری با مه رقیق و گاهی بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش ابر خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به12و 2 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: فرارو

به "بارش برف و باران در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید