بامرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ به آبادی، یکی از هیجان انگیزترین لحظاتی که انسان ها تجربه می کنند قرار گرفتن در ارتفاع است؛ حال تصور کنید که در ارتفاع ساختمان های بلند، رستوران ها، کافه ها و کلوپ هایی وجود دارد که می توانند لحظات متفاوتی را برای مهمانان ایجاد کنند. قطعا شما نیز از غذا خوردن یا نوشیدن یک فنجان قهوه در مرتفع ترین نقاط جهان لذت خواهید برد. اگر می خواهید با مرتفع ترین رستوران ها آشنا شوید پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی نمایید.

بامرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا آشنا شوید!

برای خرید آنلاین ارزان ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی وبلاگ به آبادی روی تصویر زیر کلیک کنید:

رستوران سیروکو

رستوران سیروکو در بانکوک واقع شده است و یک مهر تایید بوده است به حق زندگی، تفریح و هیجان در دل شب های طولانی! چرا که در تمام ساعات شب و بامداد می توانید به رستوران سیروکو بروید. این رستوران 245 متر ارتفاع داشته و در چهار بخش غذا، نوشیدنی، خدمات و فضا به جایگاه والایی در سطح دنیا دست یافته است. نوازندگی پای ثابت این رستوران است و باتوجه به ارتفاع بسیار زیادی که دارد یک ویو زیبا و شگفت انگیز از شهر بانکوک را ارائه می کند.

رستوران بام دنیا | مرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا

رستوران بام دنیا در لاس وگاس و در ارتفاع 253 متر ، یکی دیگر از مرتفع ترین رستوران های دنیا است. این رستوران به مقدار هشت متر، مرتفع تر از رستوران سیروکو می باشد. در این جا می توانید ویو بسیار زیبای دریا را مشاهده کنید.

رستوران بام دنیا بر فراز هتل و برج Stratosphere واقع شده است و با یک چرخش ملایم، منظره پیش روی شما را تغییر می دهد. سرآشپزهای معروفی همانند ریک گیفن و کلود گَتی در این مجموعه قرار دارند و به افزایش اعتبار رستوران بام دنیا، کمک بسیار زیادی نموده اند.

کلاب متروپولیتن

کلاب متروپولیتن نام یکی دیگر از رستوران های مرتفع در دنیاست. این کلاب در ارتفاع 291 متری واقع شده و در برج ویلیس در شیکاگو واقع شده است. در کلاب متروپولیتن می توانید منظره ها بی نظیر شیکاگو را مشاهده کنید. در این رستوران یک ایده خلاقانه طراحی شده و شما با پرداخت یک مبلغ مناسب (که اصولا از 170 دلار آغاز می شود) می توانید حق اشتراک ماهانه برای دسترسی به ناهار و مراسم تست غذای سرآشپز را به دست آورید. این رستوران به صورت شبانه روزی و با یک طراحی خارق العاده، امکان تجربه یک پذیرایی لوکس و فراتر از انتظار را برای شما فراهم می کند.

رستوران آسمان

رستوران آسمان در شهر تیان جینِ چین واقع شده است. در واقع رستوران آسمان در در هفتاد و دومین طبقه از مرکز مالی و اعتباری دنیای تیان جین و در ارتفاع 303 متری از سطح زمین واقع شده است. شما می توانید از این ارتفاع یک منظره استثنایی را مشاهده کنید.

هرچند بسکمک از مردم دنیا، تصور مطلوبی از سرو غذا در چین ندارند، اما رستوران بام آسمان از سوی انجمن بین المللی غذا مورد تقدیر واقع شده است و یکی از معدود رستوران های چینی است که به طبخ مناسب غذا آن هم متناسب با فرهنگ سایر ملل احترام می گذارد.

کلوپ قصر و چائو - جیانگ

کلوپ قصر در کائوشیونگِ چین و در ارتفاع 310 متری (طبقه هفتاد و هفتم آسمان خراش تان تکس) واقع شده است. شاید باور کردنی نباشد، اما این رستوران یک ویو عالی از خط آسمان شهر را به مهمانان نشان می دهد. طراحی سنتی رستوران باعث شده است تا با اغلب رستوران های لوکس دنیا متفاوت باشد.

فضای گسترده ای که در این رستوران مشاهده می کنید امکان یک خلوت خانوادگی یا محبت آمیز را برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است که قیمت منو نیز در مقایسه با سایر رستوران های مرتفع دنیا بسیار منصفانه است.

رستوران Signature Room | مرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا

رستوران Signature Room در ارتفاع 316 متری از سطح زمین واقع شده است. در واقع طبقه نود و پنجم مرکز جان هنکاک در شیکاگو به طراحی این رستوران اختصاص یافته است. رستوران Signature Lounge نیز در طبقه بالاتر همین برج می باشد. در این رستوران ها می توانید غذاهای طبخ شده به دست افراد معروفی همانند کاردل رِید را امتحان کنید. اگر به دنیای آشپزی علاقمند باشید قطعا با این سرآشپز معروف و ماهر نیز آشنا هستید.

کلوپ Mid-America

در شیکاگو و در ارتفاع 322 متری از سطح زمین یکی دیگر از مرتفع ترین رستوران های دنیا ساخته شده است. این رستوران در در مرکز شهر Mid-America و طبقه هشتاد و هشتم Aon Center واقع شده و به عنوان مرتفع ترین رستوران شیکاگو نیز شناخته می شود.

دید پانورامای رستوران مزید بر علت شده و از این مجموعه یک کلوپ-رستوران بی نظیر در کل استان ساخته است. قیمت منوی رستوران Mid-America از 31 تا 50 دلار متغیر است البته شما می توانید با عضویت در این کلوپ از تخفیف ها و خدمات خاصی بهره مند شوید.

رستوران 360 درجه

این رستوران در تورنتو است و باتوجه به اینکه یک رستوران گردان می باشد منظره ای زیبا از ویو 360 درجه ای را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این رستوران در هر 72دقیقه، یک بار دور خود می چرخد و منظره ای بی نظیر از تورنتو را به مهمانان ارائه می کند. رستوران 360 درجه بر فراز برج سی ان واقع شده است. برج سی ان به عنوان بلندترین برج در نیم کره غربی شناخته می شود.

رستوران دینگ ژیان 101 | مرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا

شاید تابحال نام ساختمان تاپیه 101 در کشور تایوان را به عنوان یکی از معروف ترین ساختمان های دنیا و با عنوان بزرگ ترین ساختمان سبز بین المللی شنیده باشید. رستوران دینگ ژیان در طبقه 86 و در ارتفاع 364 متری از سطح زمین، در این ساختمان واقع شده است.

طبخ انواع مختلفی از غذاها در این رستوران صورت می گیرد، اما معروفیت آن بیشتر به علت طبخ غذاهای سنتی در تایوان است. شما می توانید در رستوران دینگ ژیان از خدمات معروف ترین سرآشپزهای تایوان و همچنین از یک طراحی خاص و زیبا برای سرو غذا بهره مند شوید.

رستوران کچ (Catch)

رستوران کچ، در هتل Four Seasons گوانگ ژو واقع شده است و در ارتفاعی به مقدار 402 متر از سطح زمین واقع شده است. این ارتفاع می تواند باعث سرگیجه انسان شود. قطعا سرو غذا در چنین ارتفاعی یکی از منحصر به فرد ترین تجربیات شما خواهد بود.

پنل شیشه ای که در سراسر رستوران بکار رفته است باعث می شود تا مشاهده رودخانه زیبای پرل به راحتی صورت گیرد. اگر می خواهید غذای خود را در یکی از لوکس ترین منطقه ها دنیا میل کنید رستوران کچ را به شما پیشنهاد می دهیم.

رستوران توسکا

این سال ها که بازار سفر به چین بسیار داغ است بد نیست تا از مرتفع ترین رستوران هنگ کنگ نیز بازدید کنید. رستوران توسکا که در ارتفاع 413 متری از سطح زمین طراحی شده است به عنوان مرتفع ترین رستوران هنگ کنگ شناخته می شود.

رستوران توسکا در طبقه 102 از ساختمان ریتز کارلتون (Ritz Carlton) واقع شده و به طبخ غذاهای ایتالیایی معروف است. در این رستوران می توانید منظره ها زیبای هنگ کنگ و بخصوص بندر هنگ کنگ را مشاهده کنید. این رستوران در سه وعده اصلی سرویس رسانی می کند و باید بگوییم که باتوجه به تغییرات فصلی و باتوجه به تهیه مواد تازه برای پخت غذا، منوی متغیری در ایام سال دارد.

رستوران ایتالیایی اِلبا | مرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا

رستوران ایتالیایی البا برخلاف نام آن، در شهر شنژن چین واقع شده است اما به علت طبخ غذاهای ایتالیایی به رستوران ایتالیایی البا معروف است. این رستوران در ارتفاع 419 متری واقع شده است و به تهیه مجموعه ای عالی از پیتزاها و پاستاهای اصل ایتالیایی معروفیت یافته است. این رستوران ویترینِ هتل معروفِ سنت رِجیس به شمار میرود.

رستورانat.mosphere

قطعا نام برج خلیفه در دبی را به عنوان بلندترین برج دنیا شنیده اید بنابراین جای تعجب ندارد اگر بگوییم که مرتفع ترین رستوران دنیا نیز در برج خلیفه واقع شده است. این رستوران در طبقه 22 برج خلیفه و در ارتفاع 435 متری از سطح زمین ساخته شده است.

رستوران at.mosphere با ابعاد شیشه ای خود یک منظره شگفت انگیز از شهر دبی را به شما نشان می دهد. شما همچنین می توانید از رستوران زیبای at.mosphere شاهد امواج خلیج فارس باشید.

بوفه غذاهای مدیترانه ای Twist

نام این رستوران به قدری ساده و بی آلایش انتخاب شده است که هیچ کس تصور نمی کند در ارتفاع گیج کننده 416 متری از سطح زمین واقع شده است. این رستوران در طبقه 106 از ساختمان کانتون یا همان شاهکار معماری در گوانگجوی چین واقع شده است.

بوفه غذاهای مدیترانه ای تویست، رکورد مرتفع ترین رستوران گردان در سراسر دنیا را هم به خود اختصاص داده است. در این بوفه زیبا و شگفت انگیز می توانید انواع غذاهای کلاسیک غرب، مدیترانه ای و چینی را با کیفیت عالی سفارش دهید.

سایر رستوران های مرتفع دنیا

اگر منطقه های که برای تفریح و مسافرت در نظر گرفته اید مشمول هیچ کدام از موارد فوق نیست می توانید برای سرو غذای خود در یک ارتفاع مناسب یکی از گزینه های ذیل را انتخاب کنید:

  • رستورانAltitude 360در برجِ میل بانک، لندن
  • رستوران گریل در Grand Hyatt در شانگهای
  • رستوران ال منتها(Al Muntaha) در برج العرب، دبی
منبع: الی گشت

به "بامرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بامرتفع ترین رستوران های آسمانی دنیا آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید