برترین ایده های خرید برچسب کابینت برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

به گزارش وبلاگ به آبادی، برچسب کابینت چیست؟ برچسب کابینت معمولا از جنس (پلاستیک، کاغذ، وینیل، PVC، چرم و غیره) است که برای زیباسازی ظاهر کابینت های آشپزخانه استفاده می گردد. امروزه هزینه کابینت های ام دی اف هم بسیار بالا رفته و طبیعتا اگر از هواداران مد روز جهان هستید یا حتی هر چند سال یکبار بخواهید دکوراسیون آشپزخانه خود را عوض کنید، تعویض کابینت ها بسیار هزینه بر است.

برترین ایده های خرید برچسب کابینت برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

تعویض کاشی، سنگ و سرامیک آشپزخانه هم با هزینه، خرابی و کثیفی زیاد همراه است و بسیار طول می کشد و به مقدار تعویض ظاهر کابینت، روی جذابیت و تنوع آشپزخانه تأثیرگذار نیست. به همین علت می توانید با خرید برچسب کابینت تازه و مد روز، ظاهری لوکس و امروزی داشته باشید و بسیار کمتر هزینه کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور مطابق با سبک دکوراسیون آشپزخانه از این برچسب ها یا استیکرها استفاده نمایید.

روش های استفاده از برچسب های تازه کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه

در بازار صدها طرح، رنگ، سایز و مدل برچسب کابینت تازه وجود دارند و سالانه مطابق با رنگ و مد سال تغییر می نمایند. اما بسیاری از افراد از کارشناسان ما می پرسند که برچسب کابینت چه رنگی خوبه؟ برچسب کابینت چه رنگی مده؟ از کدام جنس و طرح استفاده کنم تا آشپزخانه زیبایی داشته باشم؟ برچسب کابینت چقدر دوام دارد؟ در این مقاله تصمیم گرفته ایم به همه سؤالات شما پاسخ دهیم:

برچسب کابینت سفید برترین گزینه برای آشپزخانه هایی است که متراژ کوچکی دارند، از سبک مدرن استفاده نموده اند و بعلاوه برای خانم هایی که به تمیزی بسیار حساس هستند. البته اگر از این می ترسید که بعد از مدتی فضای آشپزخانه شما سرد و بی روح گردد از مدل های سفید طرح دار بهره ببرید. در ضمن از بین انواع برچسب کابینت تک رنگ، رنگ سفید از بقیه بسیار بهتر است چون با هر نوع سبکی به راحتی هماهنگ می گردد و مسئله ای نخواهید داشت.

برچسب کابینت طرح چوب از مقاومت خوبی برخوردار است. با توجه به رنگ تیره آن باید متراژ آشپزخانه عظیم باشد. از طرفی این مدل ها مناسب سبک روستیک، کلاسیک و سنتی هستند. اگر دکوراسیون شما چنین شرایطی دارد و حس و حال گرما بخشی رنگ تیره قهوه ای را دوست دارید، برترین گزینه برای شماست.

برچسب کابینت طرح سنگ بیشتر شبیه به طرح سنگ مرمر و آنتیک هستند. اگر دوست دارید آشپزخانه لوکس و لاکچری خود را هر از گاهی تغییر دهید و عاشق تنوع هستید، برترین و ارزان ترین گزینه، برچسب های طرح سنگ کابینت هستند.

برچسب کابینت های گلاس در طرح و رنگ های مختلف موجود است. برچسب کابینت طرح های گلاس از جنس پی وی سی ضخیم با ضخامتی حدود 100 میکرون هستند. کاملا ضد آب و ضد خش بوده و کیفیت طرح و رنگ آن بالاست. برچسب کابینت براق یا همان High Gloss برترین گزینه برای کسانی است که از ابتدا کابینت براق داشته اند. در ضمن این نوع برچسب ها مثل ورقه اصلی کابینت های گلاس، با انعکاس نور یاری به عظیمتر نشان دادن آشپزخانه می نمایند.

برچسب کابینت بنفش از جمله برچسب های فانتزی است که برای مدتی کوتاه مناسب است اما از لحاظ روانشناسی چندان توصیه نمی گردد.

برچسب کابینت ام دی اف همین برچسب کابینت پشت چسبدار معمولی است که به شکل رولی فروخته می شوند. این برچسب ها در جنس، طرح و رنگ های مختلف به فروش می رسد که باید طبق دکوراسیون آشپزخانه خود برترین رنگ و طرح را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برچسب کابینت بر روی ام دی اف سالم نمود بهتری دارد و اگر کابینت شما باد نموده، برچسب های تازه این عیب را بیشتر نشان خواهند داد.

برچسب کابینت پی وی سی: اگر در پی برچسبی محکم و مقاوم در برابر خش و نفوذ آب هستید و می خواهید تا چندین مدت احتیاج به تعویض نداشته باشید، برچسب های پی وی سی ضخیم برترین گزینه هستند.

برچسب کابینت پلاستیکی چندان دوامی ندارد و با توجه به اینکه کلا هزینه خرید این برچسب ها بسیار ارزان است توصیه می کنیم به سراغ جنس های وینیل و پی وی سی بروید.

برچسب پشت کابینت که در واقع همان برچسب کاشی یا بین کابینتی است که در این زمینه توصیه می کنیم مطلب استیکر کاشی را مطالعه کنید.

برچسب پولکی کابینت در واقع برای پوشاندن جای پیچ های روی بدنه کابینت است که برای زیباسازی بیشتر، از برچسب های همرنگ کابینت استفاده می نمایند و پیچ ها پوشانده می شوند.

برچسب جادویی کابینت به برچسب هایی می گویند که در زوایای مختلف طرح و رنگ متفاوتی دارد. این برچسب ها در حالت پایه قیمت بالاتری دارند اما برای هواداران مد فوق العاده است.

برچسب کابینت فلزی تازه برترین روش برای تغییر ظاهر کابینت های قدیمی فلزی به فرم کابینت های امروزی است. با توجه به اینکه جنس فلز در مقابل رطوبت و نفوذ آب، آسیب پذیر می باشد حتما برچسب با جنس پی وی سی مقاوم بخرید.

برچسب کابینت چوب باید از مدل طرح چوب خریداری گردد. به هیچ وجه تصور نکنید که برای کابینت های چوبی اگر برچسب های براق یا های گلاس بخرید، ظاهر بسیار زیبایی به آشپزخانه خواهید داد چرا که کابینت های چوبی برای سبک کلاسیک، روستیک و سنتی هستند در حالی که نوع های گلاس مناسب سبک مدرن، لوکس و لاکچری است. ضمن اینکه نمود خوبی ندارند و همه افراد به راحتی متوجه می شوند که از برچسب استفاده نموده اید.

برچسب چرمی کابینت برترین گزینه برای سبک کلاسیک و نئوکلاسیک است. جنس آنها از ورق سفید صابونی است و ضخامت آنها 2 میلیمتر است و نسبت به سایر برچسب ها، ضخامت بیشتری دارند. این برچسب ها وارداتی از کشور ترکیه هستند و کیفیت و قیمت بالاتری دارند. تنوع طرح رنگ و بالایی دارند و رطوبت و آب به هیچ وجه نفوذ نمی کند.

برچسب کابینت ضد حریق در مقابل حرارت زیاد مقاوم هستند با این حال با توجه به اینکه به طور کلی، برچسب حرارتی کابینت خریداری می کنید یعنی در مرحله نهایی نصب با گرمای سشوار آنها را بر روی کابینت تثبیت می کنید، مقداری مقاومت به گرما دارند ولی واقعا نمی توان جنس نسوز پیدا کرد.

برچسب کابینت شیشه ای یا آینه ای نوع خاصی از برچسب های براق هستند که تصویر واضح تری از محیط اطراف بر روی آنها دیده شده و بازتاب نور آنها بیشتر است. برای آشپزخانه هایی که لامپ های زیادی دارند چندان مناسب نیست اما اگر روشنایی کمی دارید به شما یاری خواهد نمود فضای دلبازتری داشته باشید.

منبع: اتاق

به "برترین ایده های خرید برچسب کابینت برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ایده های خرید برچسب کابینت برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید