تبریز، خطیبی: برد مقابل استقلال را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم، خوشحالی امروز باعث نمی گردد در باد پیروزی بخوابیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز رجحان شاگردانش مقابل استقلال را به مدیرعامل پیشین این باشگاه تقدیم کرد.

تبریز، خطیبی: برد مقابل استقلال را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم، خوشحالی امروز باعث نمی گردد در باد پیروزی بخوابیم

به گزارش وبلاگ به آبادی از تبریز، رسول خطیبی پس از پیروزی یک بر صفر ماشین سازی مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت: به نوبه خودم این برد را به ورزش استان و طرفداران ماشین سازی تبریک می گویم. همان طور که نصیرزاده در رختکن گفت این برد را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم که برای تیم زحمت کشیده بود.

وی اضافه نمود: تیم ما یک بازی محبت آمیز با استقلال انجام داده و شکست خورده بود. خیلی ها فکر می کردند که ما ضعیف تر هستیم. استقلال تیم پرمهره ای است که کادر فنی خوبی دارد. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است. ما در نیمه نخست، با استفاده از تجریباتی که در بازی محبت آمیز داشتیم، می دانستیم این تیم بیشتر در عمق کار می نماید. ضمن اینکه می دانستیم با اضافه شدن بازیکن قدبلند برای ارسال از جناحین کوشش خواهند کرد، اما ما برنامه ریزی خوبی داشتیم و اجازه کار را ندادیم. البته یکی دو موقعیت خوب نصیب استقلالی ها شد، اما به آنها اجازه کاری ندادیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که مردانه جنگیدند. ما به بازیکنانی بازی دادیم که تاکنون در لیگ یک بازی نموده بودند. از رسانه هایی که همواره حامی ما بودند، می خواهیم به بازیکنان جوان اعتماد نمایند.

مطمئن باشید با اضافه شدن یکی دو بازیکن شرایط ما بهتر از این خواهد شد.، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان این جمله گفت: در تیمی که صفا و صمیمیت باشد، 70 درصد کارش را انجام داده است. امروز از بازیکنانی که داخل زمین بودند تا کسانی که روی سکوها بودند، صمیمیت را نشان دادند.

خطیبی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: ما در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم و روی 10 دقیقه اول برنامه ریزی نموده بودیم. دنبال این بودیم که شرایطی ایجاد کنیم و به موقعیت گل برسیم. در لیست 18 نفره مان تنها یک مهاجم داشتیم که آن هم دیر به ما اضافه شد. همین که با یک مهاجم بازی کردیم و شرایط خوبی نداشت و توانستیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم، یعنی عملکرد خوبی داشتیم. همین که موقعیت هایی به دست آوردیم و می توانستیم به گل برسیم، نشان دهنده اعتمادبه نفس بالای بازیکنان مان بود.

وی در رابطه با اینکه ماشین سازی در نیمه دوم طراوت نداشت و حضور دیاباته باعث شد تا تیمش سراسیمه بازی کند، گفت: ما پیش بینی نموده بودیم که استقلال در نیمه دوم روی ارسال از جناحین کار کند. با توجه به آسیب دیدگی بعضی بازیکنان مجبور به تعویض شدیم. می خواستیم یک بازیکن دیگر را وارد زمین کنیم، اما بدشانسی باعث شد که مصدومیت نگذارد وارد زمین گردد. خدا را شکر پیروز بودیم و مهاجمان حریف حتی در صحنه هایی که ضربه سر زدند، خطرساز نبودند. بازیکنانم مقابل استقلال خوب بازی کردند و از آنها راضی هستم. این بازی برای ما تمام شد و تا فردا خوشحالی خواهیم کرد. پس از ریکاوری برای بازی بعدی برنامه ریزی نموده و امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان این روند را ادامه دهیم. می دانم بازی سختی داریم، اما خوشحالی امروز باعث نمی گردد در باد پیروزی بخوابیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص ضربه ایستگاهی اتابک زارعی هم گفت: او بازیکن جوانی است. با توجه به اینکه اول فصل است، بازیکن ما از نظر ذهنی خسته نبود. خدا را شکر که توانستیم به گل پیروزی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تبریز، خطیبی: برد مقابل استقلال را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم، خوشحالی امروز باعث نمی گردد در باد پیروزی بخوابیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، خطیبی: برد مقابل استقلال را به جمشید خطیبی تقدیم می کنیم، خوشحالی امروز باعث نمی گردد در باد پیروزی بخوابیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید