تصاویر قطاری با سوئیت های مجلل اختصاصی ؛ از سوئیت استانبول تا وین و پراگ ، قطار سریع السیرشرق آگاتا کریستی واقعی می گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، یکی از لوکس ترین قطارهای جهان 3 سوئیت اختصاصی جدید به قطار خود اضافه نموده است .

تصاویر قطاری با سوئیت های مجلل اختصاصی ؛ از سوئیت استانبول تا وین و پراگ ، قطار سریع السیرشرق آگاتا کریستی واقعی می گردد

وبلاگ به آبادی: یکی از لوکس ترین قطارهای جهان، یعنی قطار سریع السیر ونیز سیمپلون شرق، تغییرات جدیدی در خود داده و 3 سوئیت به سوئیت های قبلی خود اضافه نموده است. سوئیت های جدید به اسم 3 شهر وین، پراگ و بوداپست نام گذاری شده اند. هر کدام از این سوئیت ها به گونه ای طراحی شده تا بازتاب شهر مقصد باشد.

چیدمان وین به گونه ایست که با استفاده از رنگ های طلایی و سبز زمردی و با پنل های ابریشمی و چوب تیره حس و حال کلاسیکی را ایجاد کند در حالی که صندلی پراگ با رنگ های خرمایی مایل به قرمز، و طلائی و کوسن های دست دوز و الگو های موزائیکی دکور شده است. دکور بوداپست هم یادآور معماری سبک گوتیک و عثمانی است که با چوب های کنده کاری شده همراه شده است.

این 3 سوئیت جدید که در واقع به سوئیت های ونیز، استانبول و پاریس ملحق شده اند، حمام و دستشویی خصوصی دارند، مجهز به تخت دو نفره و سیستم گرمایشی کف هستند و اتاق نشیمن خصوصی دارند. در این قطار برای هر سوئیت یک مهماندار 24 ساعته اختصاصی در نظر گرفته شده است.

اقامت کنندگان در هر سوئیت و کابین ها به 3 سالن غذاخوری دسترسی دارند.

در ساخت این قطار از رمان قتل در قطار سریع السیر شرق نوشته آگاتا کریستی الهام گرفته شده است.

هزینه این قطار برای هر نفر در 1 شب 7 هزار و 800 دلار است. این قطار در طول اروپا سفر می نماید و یکبار در سال هم به استانبول می رود.

منبع: چمدان

به "تصاویر قطاری با سوئیت های مجلل اختصاصی ؛ از سوئیت استانبول تا وین و پراگ ، قطار سریع السیرشرق آگاتا کریستی واقعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر قطاری با سوئیت های مجلل اختصاصی ؛ از سوئیت استانبول تا وین و پراگ ، قطار سریع السیرشرق آگاتا کریستی واقعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید