تعلل تاکسیرانی برای تعویض تاکسی های فرسوده

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت ایران خودرو می گوید علیرغم انعقاد قرارداد و آمادگی این شرکت برای نوسازی 50 هزار تاکسی فرسوده، اما سازمان تاکسیرانی تا به امروز تنها 15 هزار تاکسی را برای نوسازی معرفی نموده است.

تعلل تاکسیرانی برای تعویض تاکسی های فرسوده

به گزارش خبرگزاری وبلاگ به آبادی، شرکت ایران خودرو بیان کرد، در پی قرارداد نوسازی 50 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در مردادماه سال گذشته که میان این شرکت و اتحادیه تاکسی رانی های شهری کشور بسته شد، حدود 15 هزار نفر از سطح کشور برای دریافت تاکسی نو به ایران خودرو معرفی شدند که تاکسی های خود را دریافت نموده اند.

ایران خودرو به عنوان تنها تامین نماینده تاکسی کشور، آمادگی کامل برای تامین تاکسی های مورد احتیاج کشور را داشته و به تمامی احتیاجمندی های اعلام شده بدون وقفه پاسخ داده است.

این در حالی است، که با گذشت 14 ماه از قرارداد منعقد شده با تاکسی رانی، از متقاضیان شهر تهران صرفا شش هزار و 138 نفر برای نوسازی تاکسی به ایران خودرو معرفی شده اند که تاکسی تمامی این افراد در حداقل زمان ممکن و پیش از موعد مقرر فاکتور شده و هیچ درخواستی بدون پاسخ نمانده است.

ایران خودرو آماده نوسازی تمامی درخواست های نوسازی تاکسی کشور بوده و در صورت جذب و معرفی متقاضیان از سوی سازمان های تاکسی رانی، نوسازی تاکسی های فرسوده جزء اولویت های این شرکت خواهد بود.

در این زمینه لازم است، سازمان های متولی نوسازی تاکسی با اتخاذ راه چاره های مناسب و تسهیل گر، تا خاتمه سال نسبت به معرفی 35 هزار متقاضی به جای مانده از قرارداد نوسازی، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تعلل تاکسیرانی برای تعویض تاکسی های فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل تاکسیرانی برای تعویض تاکسی های فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید