سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجازه تخلیه نخاله به کامیون های فاقد معاینه داده نمی گردد، گفت: پرداخت صورت وضعیت حمل زباله خودروهای حمل پسماند منوط به برخورداری از معاینه فنی است.

سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند

به گزارش وبلاگ به آبادی، محسن پورسید آقایی در جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران که در استانداری تهران برگزار گردید،اظهارکرد: از ابتدای مهرماه در شرکت واحد اتوبوسرانی از تردد هر گونه اتوبوسی که معاینه فنی نداشت، جلوگیری شد و مجبور شدیم فعالیت 5 درصد اتوبوس ها را به دلیل اینکه نتوانستند معاینه فنی را بگیرند، متوقف کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی در ترمینال ها و محل دپوی اتوبوس ها حاضر می شوند و به صورت تصادفی (رندوم) معاینه فنی اتوبوس ها را چک می نمایند حتی معاینه فنی اتوبوس هایی که از اگزوز آن ها دود خارج می گردد، باطل می گردد.

پورسیدآقایی با اشاره به آلودگی خودروهای حمل پسماند شهر تهران توضیح داد: پرداخت صورت وضعیت حمل زباله این خودروها از از ابتدای آبان ماه منوط به این است که این خودروها معاینه فنی داشته باشند. چنانچه خودروهای حمل زباله معاینه فنی نداشته باشند از پرداخت صورت وضعیت آن ها ممانعت می گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خودروهای حمل نخاله های ساختمانی گفت: در مراکزی که محل دپوی حمل نخاله است دوربین گذاشته شده و تمامی خودروهایی که این اقدام را انجام می دهند، کنترل می شوند.

پورسید اقایی ادامه داد: طی بازدیدی که از این مراکز داشتیم متوجه شدیم که بخش زیادی از خاورهای حمل نخاله ساختمانی معاینه فنی نداشتند و یا برخی که معاینه فنی داشتند در تست مجدد مردود شدند.

وی در ادامه تاکید نمود: شهرداری تهران مصمم است که اجازه تخلیه نخاله به خودروهایی که معانیه فنی ندارند را ندهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بازدید اخیر تیم مشترک پلیس و معاینه فنی از کارخانه های سایپا و ایران خودرو اظهار کرد: زمانی که پلیس برای بازرسی سرویس های این کارخانه ها مراجعه کرد متاسفانه همکاری نکردند و از ورود ما ممانعت کردند.

پورسیدآقایی در انتها توضیح داد: آلودگی هوا موضوعی است که همه نهادها در قبال آن مسئول هستند و باید داوطلبانه در زمینه کاهش آلودگی هوا مشارکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید