کوشش برای جهانی شدن بروجرد به عنوان شهر ورشو

به گزارش وبلاگ به آبادی، معاون وزیر میراث فرهنگی در جریان سفر به بروجرد نسبت به ارائه پرونده این شهر به شورای جهانی به منظور جهانی شدن بروجرد به عنوان شهر ورشو، ابراز امیدواری کرد.

کوشش برای جهانی شدن بروجرد به عنوان شهر ورشو

مهر: پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جریان سفر به لرستان و افتتاح جشنواره ملی فرهنگ اقوام، در بروجرد حضور یافت و از خانه های تاریخی این شهر دیدن کرد.

وی در حاشیه بازدید از خانه تاریخی افتخار الاسلام، هدف اصلی خود را در این سفر را آغاز پروسه جهانی شدن شهرهای ملی با ظرفیت بالا از جمله شهر بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو دانست.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: هدف اصلی در سفر به بروجرد به عنوان شهر ملی ورشو سازی بازدید از ظرفیت ها، مراکز آموزشی و فروش ورشو در راستای ارزیابی و ارتقای صندلی ورشو بروجرد است.

محمودیان با ابراز امیدواری در مورد ارائه پرونده شهر بروجرد به شورای جهانی در آینده به منظور جهانی شدن این شهر توضیح داد: البته این کار مستلزم داشتن یک سری زیر ساختها و ضوابط در حد شرایط و ضوابط بین المللی شهرهای جهانی است.

منبع: توریسم آنلاین

به "کوشش برای جهانی شدن بروجرد به عنوان شهر ورشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای جهانی شدن بروجرد به عنوان شهر ورشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید