تنبیه به خاطر غرق شدن در موبایل!

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرمربی لایپزیش دو بازیکن تیمش را به دلیل غرق شدن در موبایل تنبیه کرد!

تنبیه به خاطر غرق شدن در موبایل!

به گزارش وبلاگ به آبادی ، شبکه های اجتماعی بدل به یک تهدید گردیده که حالا همه اجزای زندگی ما را درنوردیده و حتی علیه زندگی عمل می نماید. اتفاقی که در تیم لایپزیش اتفاق افتاده، مصداق عینی این گزاره است. رالف رانگنیک، سرمربی باشگاه لایپزیش دو بازیکن فرانسوی تیمش که از بازیکنان فیکس این تیم هستند را به خاطر آنچه مسائل انضباطی نامیده گردیده، از حضور در بازی این تیم در بوندس لیگا کنار گذاشت.

آنچه از آن به عنوان مسائل انضباطی یاد گردیده، مشغول شدن بیش از حد این دو بازیکن فرانسوی به گوشی های موبایل شان در بازی قبلی لایپزیش بوده، اقدامی که رانگنیک را عصبانی نموده و به این نتیجه رسانده که به عنوان تنبیه در بازی لایپزیش در مقابل آینتراخت فرانکفورت که در ورزشگاه کومرتز بانک آرنای فرانکفورت از این دو بازیکن فرانسوی تیمش، نوردی موکیله و ژان کوین آگوستین استفاده نکند.

موکیله 20 ساله و آگوستین 21 ساله به دلیل عدم توجه کافی به شرایط تیم در جریان دیدار هفته پیش لایپزیش در لیگ اروپا در مقابل سالزبورگ که با شکست لایپزیش به خاتمه رسید مورد غضب رانگنیک 60 ساله قرار گرفته اند. علت ناراحتی رانگنیک از این دو بازیکن فرانسوی این است که هفته گذشته در لیگ اروپا قبل از آغاز بازی در ردبول آرنای اتریش، درحالیکه بازیکنان خود را گرم نموده و به رختکن بازگشته بودند، این دو فوتبالیست چنان سرگرم گوشی های موبایل خود گردیده بودند که این موضوع را متوجه نگردیده و چندین دقیقه دیر به رختکن می روند.

رانگنیک به جای این دو بازیکن در بازی مقابل آینتراخت از دو بازیکن تیم زیر 19سال باشگاه نیکلاس اشتیرلین و اریک مایسچاک استفاده کرد. موکیله و آگوستین در هفته های اخیر از بازیکنان فیکس لایپزیش بوده اند.

12

منبع: ایران ورزشی

به "تنبیه به خاطر غرق شدن در موبایل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه به خاطر غرق شدن در موبایل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید